Vannmelon

Missy_

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Snille samboeren min kom hjem med en hel stooor vannmelon idag[:D][:D][:D]
Fikk så lyst på vannmelon etter alle trådene her og kjøpte en i går (1/4 melon) og spiste hele i går[8D]
Nå er jeg hekta, blir å gå noen kg i løpet av svangerskapet tror jeg. [:)]

Ah! Digg!
Hva er det med vannmelon egentlig?? Kjøpte selv en på 4,2 kg i sta [:D]

ORIGINAL: tjohoo

Ah! Digg!
Hva er det med vannmelon egentlig?? Kjøpte selv en på 4,2 kg i sta [:D]

hehe.. nei si det, men noe er det tydeligvis[:D] Får jo i oss masse væske da[:)] I tillegg er det nyyydelig godt[8D]
Glad det er noe sunt jeg blir hekta på[:D]

Mannen kom akkurat inn døra med to sværinger [:D][:D][:D] Gleder meg!!!

spiste en hel en hver dag jeg de siste 4mnd i forrige svangerskap. da mener jeg en hel rund en på 4-5kg[:D] dritgodt! nå må jeg på butikken å kjøpe igjen ser jeg...[8D]

ORIGINAL: Nikki.

ORIGINAL: KonTrolla

Mannen kom akkurat inn døra med to sværinger [:D][:D][:D] Gleder meg!!!

hehehe.. er du som har startet denne trenden;)

Hihi.. Må jo spre det glade budskap til damene [:D][:D] (Og sørge for å opprettholde trenden [:D])

ORIGINAL: Nikki.

du burde jo få betalt av butikkene som selger vannmelon til gravide damer=)

Ja, ikke sant [:D] Levende reklame er den beste reklame [:D]

(Ingen som vet om mine skjulte agendaer som vannmelonimportør *mouahahahaha* [8D])

Har gått inn på feil forum ser jeg. Trodde jeg var litt dott i hodet for tiden, men må nok snart oppjustere det til veldig surrete snart.

Jeg måtte også kjøpe vannmelon på butikken i dag når dere har frista så veldig her inne med det!! [:D]

ORIGINAL: mamihe

Jeg måtte også kjøpe vannmelon på butikken i dag når dere har frista så veldig her inne med det!! [:D]

Var det like godt som ventet da? Det var det hvertfall her[:D]

Her er det vertfall fulltreffer hver gang og (nesten) orgasmisk ved hver bit (nei, jeg kødder ikke! Har fått meg ny "mann"jeg [8D])

Hehe.. ja akkurat nå kan ikke jeg heller tenke meg noe bedre å putte i munnen[:D][:D]

ORIGINAL: Missy_

Hehe.. ja akkurat nå kan ikke jeg heller tenke meg noe bedre å putte i munnen[:D][:D]

Nice

jeg og er heelt hekta på vannmelon!!! mmmmmm
går og mye epler og yoghurt[:)][8D]

Back
Topp