Vannmelon!!! Yummi!!

Wondermom

Betatt av forumet
Yummi in my tummy!!! Vannmelon er bare aller bestest i hele verden!!! HAr spist opp en halv en allerede...har to halve til i kjøleskapet hihi!!!

Eneste jeg fant ut var at det å spise en hel vannmelon om kvelden ikke var det lureste jeg har gjort...blæra ble liksom ikke så samarbeidsvillig utover natta(!!)...så da spiser jeg det heller på dagen!!

Og i tillegg har kvalmen gitt seg mer og mer!!! Så dette går jo rett vei :) Nå er det bare å håpe at jeg kan spise masse vannmelon og at tiden skal gå fort frem til fredag...for da er det UL igjen!!! Jippi!!!

Nei, nå må jeg spise litt mer vannmelon her, så dere får ha en kjempefin dag i solværet alle sammen :)

Vannmelon[:'(] Hehe.. Er ikke noe glad i det jeg...

Meeen, godt å høre at formen din er på vei tilbake[;)] Ingenting er bedre enn det[:)]

Ååååååhhhh.. Jeg ELSKER vannmelon. Gravid eller ikke, spiser enormt mye av det. hehe. Husker i fjor sommer, spiste så mye at jeg så gravid ut [8D]

ORIGINAL: Tanketrollet

Ååååååhhhh.. Jeg ELSKER vannmelon. Gravid eller ikke, spiser enormt mye av det. hehe. Husker i fjor sommer, spiste så mye at jeg så gravid ut [8D]

Haha!!! Så vanvittig bra!!! Er kanskje derfor magen min også virker litt større nå...pga all vannmelonen :D hihi!

hehe, det kan ha noe med saken å gjøre altså... Nei pokker, nå må vi kjøpe vannmelon. Får satse på at meny har [:D]

nammmm [:D] pleier alltid å kjøpe det på sommeren [:)] gleder meg til sommeren jeg [:D]

De hadde ikke på de to menybutikkene jeg var i [:'(]

Vannmelon er veeeeeeldig godt[:D]
Bare vær forsiktig med å spise for mye, er veldig mye fruktsukker i det [&:] Fikk litt sjokk da jeg hjørte det, men det er visst ikke så bra for den lille å få for mye av fruktsukker[8|]
Ikke for å dempe gleden, liksom. Og jeg bryr meg ikke så mye om det sjøl, bare litt info.. om dere ville vite det [8D]

Det er så gooodt!
Har ikke spist det på lenge, tror nok jeg må besøke den lokale grønsakshandleren i morgen :)

ORIGINAL: Mkay

Bare vær forsiktig med å spise for mye, er veldig mye fruktsukker i det [&:] Fikk litt sjokk da jeg hjørte det, men det er visst ikke så bra for den lille å få for mye av fruktsukker[8|]
Ikke for å dempe gleden, liksom. Og jeg bryr meg ikke så mye om det sjøl, bare litt info.. om dere ville vite det [8D]

Duuuu!!!! Nå forsvant jo hele gleden med melon jo...det som liksom bare er vann og derfor ikke legger seg rundt sidene og på baken!!!! haha!!! Jaja, får kanskje begrense meg litt da!!! Tror ikke det skal bli et problem for i dag kjente jeg at det gikk greit å spise litt lakris...får bare håper jeg ikke har spist for mye vannmelon!!!! Ups!!! Til min egen trøst så var det sånn der små vannmeloner :D

YES all momas!!! Vannmelon er i butikken...ihvertfall på alle megaene her i Stavanger området...for de har jeg trålet rundt på for å finne nok vannmelon...som jeg nå skal gi til mannen og kompisene siden gravide ikke bør spise for masse av det hahaha!!! Jaja, da får jeg prøve meg på en annen frukt heller :D Hva med irgrønne epler!!! Nom sier jeg bare!!

Alt med måte har jeg lest [:D] Det viktigste er at en har et variert kosthold [:)] nyt vannmelonen din du [:)]

Gudbedre jeg har spist meg mett på det allerede i dag jeg[:)]

ORIGINAL: Wondermom

ORIGINAL: Mkay

Duuuu!!!! Nå forsvant jo hele gleden med melon jo...det som liksom bare er vann og derfor ikke legger seg rundt sidene og på baken!!!! haha!!! Jaja, får kanskje begrense meg litt da!!! Tror ikke det skal bli et problem for i dag kjente jeg at det gikk greit å spise litt lakris...får bare håper jeg ikke har spist for mye vannmelon!!!! Ups!!! Til min egen trøst så var det sånn der små vannmeloner :D

AKKURAT sånn ble jeg og.. Fikk helt hakaslep, når jeg hørte det[8D] Tenkte VANNmelon.
Men ja, et som du vil [:)] Det gjør jeg[8D] Er bare mange som spør her inne om mat, så tenkte jeg bare skulle dele litt info[:)]
Men MYE vannmelon er bedre enn ikke no mat. Anna enn for blæra [8D]

Det er vel ikkje bra med FOR MASSE av noke?

Er vel ein grunn til at frukt er litt nei nei når ein går på lavkarbo diett?!

Back
Topp