~Vannmann_81~

Tyttebæra

Elsker forumet

Gratulerer SÅ mye med 30 års dagen din idag!
Håper du får en fantastisk super dag med alle dine kjære!
Masse gode klemmer fra meg og Jonas!

Gratulerer med dagen, søte snille Anette! Stor klem til deg og Sprellings, og så sees vi på lørdag! Jeg gleder meg! 

Gratulerer så mye med dagen, vakre, snille Anette! Håper du får en fabulastisk dag sammen med familien! Gleder meg til lørdag jeg også [:)][:D]

hipp hurra og gratulerer med den store dagen og rundt tall! Måtte dagen og feiringen på lørdag bli veldig gøy! Superklem

Hurra for deg!!! 30 år da gitt!! Håper du får en superduper dag! Tenk, at på din 27-årsdag fikk jeg den nyyydelige lille gutten min! [:D][:D] 

Gratulerer med dagen, vakre, søte, snille Annette! Håper du får en kjempefin bursdag i dag, og en heidundrande feiring i morgen! Du er ei skjønn jente!! [:D]

Klem fra meg! [;)]

Gratulerer så mye med dagen  

ORIGINAL: Veråna

Gratulerer kjempemasse med den store dagen!!

Gratulerer sååå mye med dagen skjønne snille Anette!!  Håper du får en nydelig dag idag - det er jo til og med sol i Bergen!! Det har det ikke vært på mange uker (måneder!)!! Til og med solen er på din side idag! [:D]  

Ha en kjempe fin feiring på lørdag!!!

Stor klem fra meg og Lucas

Gratulerer så mye med dagen![:)][:D]

ORIGINAL: JeanetteR

hipp hurra og gratulerer med den store dagen og rundt tall! Måtte dagen og feiringen på lørdag bli veldig gøy! Superklem

Gratulerer så mye med den store dagen!
Kos deg ihjel med feiringen! [:)][:)][:)]

Gratulerer med dagen, gratulerer med dagen, gratuleueueueuerer med dagen, gratulerer med dagen, gratulerer med dagen, gratulerer med dagen for du er suuuuuper!!!

Håper du får en fantastisk dag!!!! Masse masse klemmer fra meg! Og fra Martine også såklart[;)]

ORIGINAL: Linnhost88

Gratulerer så mye med den store dagen!
Kos deg ihjel med feiringen! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Veråna

Håper du får en helt fantastiks dag/ kveld og ikke mist fest i morra!!! [:D][:D][:D]

gratulerer så masse verdens skjønneste snuppelupp

Back
Topp