"Vannliljen"

Zera

Forumet er livet
Da er jeg akuratt ferdig med å lese den..

Å fy fan!! Trodde jeg aldri sku klare å lese den ferdig[:(] Noe så grusomt [:(]

Men lurer på, er der en bok nr2? Den sluttet så merkelig på en måte.. kan bare forestille meg hvordan han fyren virkelig er, men hater virkelig slike avsluttninger.....

Jepp.. Den heter Voldtatte følelser.. Holder på med den nå.. Den er ikke no bedre [:(][:(]

ORIGINAL: *Musti*

Jepp.. Den heter Voldtatte følelser.. Holder på med den nå.. Den er ikke no bedre [:(][:(]

får så vondt av henne [:(][:(]

Har seriøst lyst å torturere og gjlre andre vonde ting med de hu skriver om ! ! ! sadistiske jævler er de!!!! [:@][:@][:@][:@]

Da må jeg bestille meg den...
Nei,kan ikke tro at det blir noe bedre med det første nei [:(]

ORIGINAL: Zera

får så vondt av henne [:(][:(]

Har seriøst lyst å torturere og gjlre andre vonde ting med de hu skriver om ! ! ! sadistiske jævler er de!!!! [:@][:@][:@][:@]

Da må jeg bestille meg den...
Nei,kan ikke tro at det blir noe bedre med det første nei [:(]

For å si det sånn..han som hun gifter seg med,er verre enn faren var [:(][:(] 
Jeg fikk en følelse av at bryllupet og alt det der,var planlagt av faren og han som hun gifta seg med..
Et kapittel jeg leste,var så grusomt at jeg dovnet vekk i fingerne.. Greide ikke å holde boka [:(]
Han stakk nåler inn under neglene hennes.. Jeg kjente prikkinga i fingertuppene [:(][:(]

NEI!!! GI DEG DA!!! FY FAN!!!! [:(][:(][:(][:(]

Men det er egentlig bare barnemat i forhold til hva som skjer seinere.. [:(]
Denne boka er litt tjukkere enn Vannliljen,men jeg har brukt lenger tid på denne..er enda ikke ferdig [&:]
Det er så ufattelig at dette virkelig har skjedd.. Har SÅÅ lyst til å møte dama og gi henne verdens lengste klem..

Denne boka er litt tjukkere enn Vannliljen,men jeg har brukt lenger tid på denne..er enda ikke ferdig [&:]
Det er så ufattelig at dette virkelig har skjedd.. Har SÅÅ lyst til å møte dama og gi henne verdens lengste klem..

ja,samma her.....

Men det du skrev istad... Jeg også tenkte, at det var litt rart at faren og farmoren "godtok" at hu fekk seg type, forlovet seg osv.. alt gikk "for lett" på en måte..
og måten boken sluttet på, det gikk kaldt nedover ryggen på meg når jeg las det siste (før psykologens sluttord)[:(]

ja,samma her.....

Men det du skrev istad... Jeg også tenkte, at det var litt rart at faren og farmoren "godtok" at hu fekk seg type, forlovet seg osv.. alt gikk "for lett" på en måte..
og måten boken sluttet på, det gikk kaldt nedover ryggen på meg når jeg las det siste (før psykologens sluttord)[:(]

Hva var det siste som stod da? Nyskjerrig? Nei da... huff.. greier ikke lese den boka jeg. Lest hva den handler om, men bare tanken gjør at jeg blir kvalm og dårlig.

Da taxien kjørte, snudde hun seg, såg ut bilvinduet. Gården ble mindre og mindre, og forsvant helt. Om en stuund skulle hun sitte på flyet på vei ti sitt nye hjemsted. Og de skulle skape et hjem sammen i fred, harmoni, i trygghet og kjærlihet, og masse varme og godhet. Hun smilte til Gjermund, og strøk seg over magen. Nå skulle hun endelig få oppleve et varmt, godt familieliv. Trodde hun.

ORIGINAL: cleo_84

ja,samma her.....

Hva var det siste som stod da? Nyskjerrig? Nei da... huff.. greier ikke lese den boka jeg. Lest hva den handler om, men bare tanken gjør at jeg blir kvalm og dårlig.
"Hun smilte til Gjermund, og strøk seg over magen. Nå skulle hun endelig få oppleve et varmt,godt familieliv. Trodde hun."

Gjermund er han hun gifta seg med og strøk seg over magen siden hun var gravid..

Da taxien kjørte, snudde hun seg, såg ut bilvinduet. Gården ble mindre og mindre, og forsvant helt. Om en stuund skulle hun sitte på flyet på vei ti sitt nye hjemsted. Og de skulle skape et hjem sammen i fred, harmoni, i trygghet og kjærlihet, og masse varme og godhet. Hun smilte til Gjermund, og strøk seg over magen. Nå skulle hun endelig få oppleve et varmt, godt familieliv. Trodde hun.
Hun var gravid og Gjermund er han som hun gifta seg med..

Hun var gravid og Gjermund er han som hun gifta seg med..

Å fysj! Ja, da skjønner jeg at man får vondt inni seg ja.... Herregud at noen,NOEN.. i hele tatt må oppleve slike ting... for å hele tatt kunne fungere så må vi generelt la være å tenke på slike ting, men jeg skulle virkelig gjort alt i verden for å hjelpe mennesker som opplever slike ting.....

http://www.dagbladet.no/kultur/1999/09/01/176021.html

Back
Topp