Vannlekkasje på kjøkkenet!! *oppgitt*

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Slangen til oppvaskmaskinen har lekt og det er nå vannlekkasje på kjøkkenet. Nettopp hatt fagmann fra forsikringsselskapet her og deler av kjøkkenet blir fjernet, hele gulvet fjernet og en vegg revet.. Kjenner jeg blir super oppgitt... Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget.. måtte bare få ut litt frustrasjon!! :(

Ja utrolig kjedelig!! :( Fikk lyst til å grine kjente jeg! Men er heldigvis ikke vi som må gjøre jobben! Bare kjedelig å være uten kjøkken :( får vite mer neste uke da starter de å rive :/

Uff det er min store frykt, men når det først skjer så må man jo bare ta det. Fant selv ut av at det var vannlekkasje fra badet vårt og ned i gangen en uke etter vi flyttet inn i huset.. Fikk fikset det fort, men veldig surt!

Uff det er min store frykt, men når det først skjer så må man jo bare ta det. Fant selv ut av at det var vannlekkasje fra badet vårt og ned i gangen en uke etter vi flyttet inn i huset.. Fikk fikset det fort, men veldig surt!

Huff det hørtes ikke noe særlig ut det heller nei :/ ja utrolig irriterende!! Tar jo så lang tid å få fikset sikkert også.. Men må jo bare tas..

Får håpe forsikringen dekker det. Vi hadde tilsvarende med en vaskemaskin som ikke ble dekket. Heldigvis rev naboen under og bygde opp rommet samme helga så vi kom unna med noen lapper i materialer.

Back
Topp