Vannlekkasje i natt....

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det regnet noe helt sykt inatt, i flere timer. Og plutselig begynte det å piple inn vann i taket inne på kontoret til mannen. Der kontoret ligger, er egentlig nybygg i forhold til resten av huset.
Så vi aaaaaner ikke hvor vannet kommer inn. Jeg er så drittlei over det faktum at de folka som har hatt det huset før oss har gjort så mye rart.
Måtte jo drenere rundt huset for ett par år siden, da vi plutselig sto med vann i kjelleren. Og så viste det seg at vannet kom inn på "nydelen" fordi de som hadde lagt dreneringa der hadde gjort en gruelig dårlig jobb.
De har pussa opp, men brukt gamle materialer, taket er skjevt etc.

Det her blir vel dyrt tenker jeg, og gubben er rett og slett deprimert. Får vel neppe noe på forsikringa heller, pga unormal nedbør. Dagens utblåsning!!

Nå trodde jeg først det var baby som kom, så godt det ikke var det! Skjønner godt frustrasjonen din, her og har tidligere eier gjort mye rart, men ikke så ille som vannlekasjer da :)
Får håpe det ordner seg for dere:)

Jeg trodde også det var babyen som var på vei. Men kjedelig med vannlekkasje inn i huset.

Jeg fikk samme sjokkerende utrykk at det var babyen:)

Åh det er så kjedelig å få sånn lekkasje særlig nå når man har andre ting å tenke på:( Jeg håper at det skal ordner seg for dere:)

Så kjedelig med vannlekkasje.... :/

Hehe jeg trodde oxo først det var noe fostervann :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Skikkelig kjedelig med vannlekkasje! Men jeg må også si jeg ble lettet over at det ikke var fødsel på gang som det så ut som på overskriften, hehe :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå trodde jeg først det var baby som kom, så godt det ikke var det! Skjønner godt frustrasjonen din, her og har tidligere eier gjort mye rart, men ikke så ille som vannlekasjer da :)
Får håpe det ordner seg for dere:)

Ja, jeg og! Kjente jeg ble litt letta over at det var taket som lakk...
Men ikke for det, det er irriterende nok det altså! Og i alle fall nå som dere har andre ting dere heller vil bruke tid, energi og penger på. Hvor lenge siden er det dere kjøpte huset?

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Vi kjøpte huset i 2006, og nå holder gubben på å pusse opp i kjelleren, så det her passa jo ekstremt dårlig både økonomisk sett og i forhold til babyen kommer. Crap altså!

Da er det vel ikke noe håp om garantitid el. heller da... Skikkelig kjipt

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Da er vi i samme båt! Er utrolig kjedelig!! De som hadde huset før oss har virkelig hatt noen gode ideer...
Ville prøvd meg på forsikringen.

Back
Topp