vannkopper

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
storesøster på 3 har fått vannkopper..
noen som har hatt baby med vannkopper? regner med bebisen her blir smitta snart også...
 
Mellomste her hadde en prikk eller to når eldste hadde vannkopper. Da var han under ett år og eldste 3 år. Ble ikke syk av det.
 
Mellomste her hadde en prikk eller to når eldste hadde vannkopper. Da var han under ett år og eldste 3 år. Ble ikke syk av det.
okey, har din fått vannkopper 1 gang til iom det ikke ble så stort utbrudd?
 
Last edited:
Begynner å klø bare ved tanken :confused:
 
bebisen har akkurat fått sin 2,tann å er ikke helt i slaget, storebroren har noe infeksjon på tunga, samboern brygger på omgangssyken.. jeg er ikke helt tipp topp selv etter en uke med lite søvn.. jaja blir en festlig uke tenker jeg :p
 
bebisen har akkurat fått sin 2,tann å er ikke helt i slaget, storebroren har noe infeksjon på tunga, samboern brygger på omgangssyken.. jeg er ikke helt tipp topp selv etter en uke med lite søvn.. jaja blir en festlig uke tenker jeg :p
Og dette gjør vi frivillig og med glede stort sett :woot: God bedring!
 
4 åringen vår hadde det før hun var 4 uker. Er visst sjelden at det skjer. Hun var lite dårlig og har ikke fått det siden. Går hvert år i Bhg og hun er stadig like frisk
 
nå begynner det å bli skrapa i kjøleskapet gitt.. og jeg er alene med barna.. kan ikke ta med en med vannkopper i butikken syns jeg... :/ dessuten venter jeg på svar fra en reperatør også om han våger å komme hit å fikse vaskemaskina... og i tillegg slo det meg at ho er mest sannsynlig ikke frisk før påskeferien så da blir ho hjemme fra bhg totalt 3uker i strekk.. jaja, er koselig å ha barna hjemme også :)
 
Min har nettopp hatt vannkopper! Høyeste målt temp var 38,2 grader. Klødde ikke, så trengte verken hvitvask eller paracet. Ble veldig dårlig i magen, så bytta bæsjebleie ca 10 ganger om dagen. Brukte potetmel for å holde rompa tørr. Det er jeg som har ansvar for mathandel og div her, så jeg tok han med på butikken uten problemer :)
 
Min har nettopp hatt vannkopper! Høyeste målt temp var 38,2 grader. Klødde ikke, så trengte verken hvitvask eller paracet. Ble veldig dårlig i magen, så bytta bæsjebleie ca 10 ganger om dagen. Brukte potetmel for å holde rompa tørr. Det er jeg som har ansvar for mathandel og div her, så jeg tok han med på butikken uten problemer :)
tenkte mer på å ikke smitte resten av verden... ho klør ikke, ikke feber, bare litt sutrete..
 
Lillemann her hadde vannkopper da han var 3 mnd. Litt mer sutrete en vanlig dagen før flekkene kom og to prikker.... det var det.... spent på om han får det igjen siden......
 
Back
Topp