Nå tror jeg B har fått vannkopper... Storesøster hadde like før jul og var skikkelig syk så nå er jeg litt panisk.
Noen erfaringer?
(Skal ringe legen kl 13.00)
Noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet med vannkoppa når dei e under 1 år, e at dei nesten e garantert å få da igjen...
Eg har ingen dokumentasjon på da, men e alltid da så e blitt sagt av dei rundt meg, og dei så har opplevd da...Mener du det??? Det var jeg ikke klar over. Storesøster har ikke fått det igjen, enda vi har vært med små som har hatt det. Kanskje bare flaks da![]()
Problemet med vannkoppa når dei e under 1 år, e at dei nesten e garantert å få da igjen...
Hvordan fikk det?Nå tror jeg B har fått vannkopper... Storesøster hadde like før jul og var skikkelig syk så nå er jeg litt panisk.
Noen erfaringer?
Hvordan fikk det?
Var det vannkopper den lille hadde fått?
Off da..så kjedelig å få det så tidlig :/Det er vannkopper ja. Måtte passe på feber (skal ikke være over 38), mat (han spiser som vanlig) og allmenntilstand (noe mer sutrete enn vanlig, men langt fra dårlig)
Så han har en lett variant. Utfordringen har vært om natten, han har nesten alle koppene på hodet, så han har slitt med å ligge..
Nå har alle koppene fått skorpe, men vi skal ta det helt med ro i noen dager til.
Da har jenta vår på 4 fått vannkopper og.. Håper bare minstejenta slipper unna, hun har hatt nok med rs-viruset og nettopp begynt å komme seg om hun ikke skal få vannkoppene i tillegg :/
Uff.. Skal krysse fingrene. Storesøster på 4 var veldig syk, lillebror hadde bare prikker egentlig.. Han hadde falsk krupp like før vannkoppene kom. Håper bare lillebror dannet nok antistoffer nå sånn at han slipper det senere.
Jenta vår er i fin form foreløpig, men det kommer stadig nye prikker. Håper hun slipper å klø.. Ja, får håpe gutten din er ferdig med de.
Her er vi usikker på om eldstemann på 11 har hatt de før, hvis ikke håper jeg han får de nå.. Har aldri sett prikker på han, men noen får jo bare ett par og da er det jo ikke alltid man oppdager det..
Du får ha lykke til og god bedring. Håper alle slipper unna lett.
Da var det på an igjen med vannkopper. Lille Isabella denne gangen![]()
Åååh. Du har min fulle medlidenhet... Syns det var grusomt når lillebror fikk det?
Hvordan gikk det med storebror/søsteren?