Vannkopper?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Min kjære lille sønn ble født 31.mars og er 17 dager i dag. Det var i går 14 dager siden vi kom hjem fra sykehuset, og var ute å trilla første dagen og møtte på de som bor over oss så de putta hodet ned i vogna for å se både far og datter. Dagen etter fikk vi telefon fra dem at begge barna der hadde fått vannkopper den natta. Har hørt at det tar ca 14 dager på å bryte ut fra man blir smittet, og i dag har lillegutten min begynt å få små røde prikker i ansiktet. Vet søstera mi fikk det da hun var to mnd, men syntes det var litt tidlig før hav var 3 uker.. Noen som har noe erfaringer med vannkopper evt vannkopper så tidlig?
 
Høres mer ut som hormon/melkeutslett. Min på 1 måned har masse små røde prikker i ansiktet. Varierer i mengde fra dag til dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Høres mer ut som hormon/melkeutslett. Min på 1 måned har masse små røde prikker i ansiktet. Varierer i mengde fra dag til dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var det vi tenkte først også, men han har vært veldig urolig og sovet lite og skreket mye i dag. Fikk beskjed på legevakta å bare følge med på det, og oppsøke dem om han fikk feber :) håper det ikke er noe, bare en hysterisk førstegangs mamma ;)
 
Min har røde ptikker nå.. 7 uker... Hormon utslett :) hatt det en stund nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan være varmeutslett også, det har babyen min.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp