Vannkopper!!!

Devina

Glad i forumet
Da har vannkopper kommet i hus her. mini er helt i hundre. 0 feber, full matlyst og et energinivå uten like!

Passa EKSTREMT dårlig med vannkopper nå :( jeg har eksamen på fredag og skal lese hele uka. men men.. Vannkopper passer vel sjeldent bra?
 
Uff,det har vi heldigvis sluppet unna med til nå,å nå vil jeg iallefall ikke ha det før neste høst evt om jeg kan velge
Håper hsn holder seg i form,og ikke klør sååå mye.Er det ikke hvit vask som skal hjelpe så bra,eller blander jeg?

Go bedring til han,og masse lykke til til mammaen
 
Det klør heldigvis ikke :D han er i super form, har bare masse vannkopper xD ikke feber, ikke redusert matlyst, i godt humør og alt på topp <3 gode skatten min <3
 
Det går vannkopper her i kommunen nå. Ikke noen tilfeller i bhgen til snuppa enda, så håper vi kan få slippe unna.
Har ikke mye lyst på vannkopper i hus nå som lillebror har kommet.

Masse god bedring til gutten din. Håper du får lest litt innimellom ;)
 
Det går vannkopper her i kommunen nå. Ikke noen tilfeller i bhgen til snuppa enda, så håper vi kan få slippe unna.
Har ikke mye lyst på vannkopper i hus nå som lillebror har kommet.

Masse god bedring til gutten din. Håper du får lest litt innimellom ;)

Hvordan tok storebror at lillebror plutselig var der da?Gratulerer SÅ mye forresten❤️

Devina : det er jo enda godt,blir liksom ikke så ille når det er slikLykke til med eksamen
 
Hvordan tok storebror at lillebror plutselig var der da?Gratulerer SÅ mye forresten❤️

Devina : det er jo enda godt,blir liksom ikke så ille når det er slikLykke til med eksamen

Hun har egentlig tatt det overraskende bra, har gått over all forventning. Foreløpig så bryr hun seg ikke så mye om han. Han sover mye og krever ikke så veldig mye oppmerksomhet, enn så lenge. Får se hvordan det blir når han er litt mer våken. Blir en spennende tid fremover! :)
 
Hun har egentlig tatt det overraskende bra, har gått over all forventning. Foreløpig så bryr hun seg ikke så mye om han. Han sover mye og krever ikke så veldig mye oppmerksomhet, enn så lenge. Får se hvordan det blir når han er litt mer våken. Blir en spennende tid fremover! :)

Eller storesøster ja så bra,jeg er kjempe spent på hvordan det kommer til å gå her.Hun er veldig opptatt av babyer,og tror alle som ikke kan gå må bærest av henne du får poste fortsettelsen her inne
 
Eller storesøster ja så bra,jeg er kjempe spent på hvordan det kommer til å gå her.Hun er veldig opptatt av babyer,og tror alle som ikke kan gå må bærest av henne du får poste fortsettelsen her inne
Storesøster her har aldri sett en så liten baby før, så hun kaller han for dukken :p Det er vel det eneste hun kunne sammenlikne han med sånn rent størrelsesmessig :p

Jeg forberedte meg virkelig på det værste før han kom, for hun har ikke vist gode tendenser i svangerskapet. Har vært mammajente så til de grader, og i det hele tatt veldig eiesyk ovenfor meg. Heldigvis har hun motbevist alt det jeg fryktet ;) Selvfølgelig har vi hatt noen dager hvor ikke alt er tipp topp, men sånn vil det nok være for alle.
 
Storesøster her har aldri sett en så liten baby før, så hun kaller han for dukken :p Det er vel det eneste hun kunne sammenlikne han med sånn rent størrelsesmessig :p

Jeg forberedte meg virkelig på det værste før han kom, for hun har ikke vist gode tendenser i svangerskapet. Har vært mammajente så til de grader, og i det hele tatt veldig eiesyk ovenfor meg. Heldigvis har hun motbevist alt det jeg fryktet ;) Selvfølgelig har vi hatt noen dager hvor ikke alt er tipp topp, men sånn vil det nok være for alle.

Hehe,de er jo forsåvidt små nydelige dukker også:)

Godt det har gått så bra,håper på det samme her:)
 
jess!!! 79% rett!!! weeeeeee!!!! :D mini er nå frisk antar vi, ser ikke ut som om de væsker mer :) så nå kan han gå ut igjen ^_^
 
Fikk visst mer % rett for det holdt til en A!!!! :D
 
Back
Topp