Vannkopper

Stubben

Forelsket i forumet
Jada, her kommer sykdommene på løpende bånd... Nå har snuppa på 7 år fått vannkopper. Det er usikkert om jeg har hatt det, så jeg har tatt blodprøver i dag, får svar over helga... Men så er jeg jo 39 fullgåtte uker i dag, så fødselen kan jo for så vidt skje når som helst... Kjenner at dette bekymrer meg litt. Og dum som jeg er, så måtte jeg jo Google litt, der står det mye "skummelt" synes jeg. Noen med erfaringer??

Vet bare at man ikke bør få de som gravid ja... Håper du har hatt det før da! Og hvis ikke, at du slipper unna smitte :-) uheldig timing da!

Da jeg googlet vannkopper da eldste her hadde det for litt siden, sto det i hvert fall at de aller fleste voksne hadde antistoffer, selv om de ikke trodde at de hadde hatt det før. Krysser fingrene for at det er tilfellet for deg også. Det litt kjipe er at større barn med vannkopper antageligvis ikke får lov å komme på besøk på sykehuset, da de ikke vil ha smitten dit.

Tjoho, gode nyheter: Jeg har hatt vannkopper, så da trenger jeg ikke engste meg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp