Vannkopper

Monolit

Betatt av forumet
Lillejenta vår (enn så lenge, før neste kommer) har fått vannkopper og jeg er lang unna :(
Utbruddet startet på fredag og hun er i fin form, har ikke feber eller noe. Men likevel - det svir å være bort når gullet er syk.
Tvillingbroren har enn så lenge holdt seg fri for prikker, men tenker at de kommer... Men håper for hans del han holder seg til han har vært på TKD Tigers-trening i morgen...

Du har ikke hatt vannkopper du da?

God bedring til de prikkete ;-)

Juice skrev:

Jeg har hatt det da jeg var mindre - måtte dobbeltsjekke med blodprøve for ikke veldig lenge siden, men nå har lillegutt fått det.
I morgen skifter de plass - han er hjemme og hun i barnehagen... Venta bare på det, men det passet bare så ufattelig dårlig denne uka - har eksamen på fredag og neste mandag :(

Æsj altså...

God bedring til dine små

Monolit skrev:

Juice skrev:

Jeg har hatt det da jeg var mindre - måtte dobbeltsjekke med blodprøve for ikke veldig lenge siden, men nå har lillegutt fått det.
I morgen skifter de plass - han er hjemme og hun i barnehagen... Venta bare på det, men det passet bare så ufattelig dårlig denne uka - har eksamen på fredag og neste mandag :(

Da slipper du i hvertfall å bli smittet. Var i kontakt med noen som hadde vannkopper jeg også for ikke så lenge siden, men siden jeg hadde hatt det når jeg var liten, så gikk det helt fint :-)
Kjedelig med sykdom i hjemmet, men er kanskje godt at de har vannkopper når de er små (kanskje ikke så greit midt i eksamenstida da). Å få vannkopper i voksen alder er vist ikke så veldig greit.

Lykke til med eksamene dine. Skal krysse fingrene for deg :-)
God bedring til gutten din :-)

Enig at de bør få det som små fremfor å bli voksen... Men du sier det slik jeg føler det - og det passer bare ikke nå... Takk for gode ønsker både med lillegutt og eksamenene.

Back
Topp