vannkopper ??

eliz0206

Forelsket i forumet
hei jenter

lurer på om det er flere her som har bebiser med vannkopper ?? hun ser ikke ut... huff stakkar har fått det over alt :/ varer dette lenge?? any tips jeg kan gjøre ??

Vi hadde det i sommer. Vi holdt vel på et par uker til alt kom og var borte. Vi brukte hvitvask på kveldene og når det var som verst og aloe vera gel ellers. Funka veldig bra for oss, han klødde ikke så mye eller var så plaga :)

sååååå leng.. jeg tippa ei uke max 10 daga... huff.. hørte at talkum skal være grei.. nettene er verst.. hu klør vel seg ikke så mye... men har fått noen store og de ser ikke snill ut :/ kanskje skal prøve hvitvask da :)

har også hatt det, da hun var en del mindre, så hun merket det ikke så mye. hadde det selv i forkant, og synes at aloe vera gel, som rock mommy sier, lindret en del :)

takk for tipsene :) skal prøve de.. store broren fikk ikke så mye som hu da han va liten.. jaja det må jo skje t hu.. ikke en dag uten blå merker og sår så hvorfor ikke vannkopper opp på de og :/ håper de forsvinner snart !

Smør på potetmel :-) Alle mine tre gull hadde det tidlig i sommer. Var borte etter en ukestid.....

Vi har ikke hatt vannkopper enda, men det er gode råd oppe her. Håper hun slipper å plages så mye med det.

hadde de i førsten av sommern her :: alle 3 ungene.
brukte hvitvask på koppene 2-3ganger om dagen . det verste var over i løpet av 3-4 dager , men såra  satt jo litt lengre , men klødde ikke mer

Lille snuppa vår fikk det når hun var 11 måneder. Hadde akkurat begynt i barnehagen og det kom utbrudd der.
Hun fikk det innvendig i munn og svelg, og var dårlig i rundt 2 uker. Så vi fikk noe på apoteket som vi smurte inni munn, men som andre her sier så er det vel hvitvask man bruker når det er utvendig.

God bedring

Det gikk vannkopper i bhg nettopp, men vi fikk ikke.. Hadde vært helt greit å bli  ferdig med det nå :) Men får håpe på neste gang da ;)

God bedring!

Back
Topp