Vannkopper!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Greit at mini på 2år får det nå,misforstå meg rett. Men er litt oppgitt siden jeg beg i ny jobb på mandag og han i bhg.. Hva kan vi forvente? Må det bli masse prikker og dårlig unge? Nå har han økt fra 4 stk kl 7 i morrest til ca 10 nå kl 14.30, og er ellers i god form!

Elias hadde vannkopper nå i sommer. På han kom det flere vannkopper i løpet av 2-3 dager. Også måtte vi vente til alle hadde tørket inn med å sende han i bhgen igjen. Tok 1 uke på han. Vet om flere som det tok 10 dager totalt på.

Kjedelig at det dukket opp nå som du er i ny jobb.
God bedring :)

ohBaby! skrev:
Greit at mini på 2år får det nå,misforstå meg rett. Men er litt oppgitt siden jeg beg i ny jobb på mandag og han i bhg.. Hva kan vi forvente? Må det bli masse prikker og dårlig unge? Nå har han økt fra 4 stk kl 7 i morrest til ca 10 nå kl 14.30, og er ellers i god form!

Her oppdaget vi vannkoppene første dag på innkjøring i barnehagen. ;) Hurra. Jesper var frisk som en fisk hele uka mens koppene kom, væsket og tørket. Men likevel smittsom frem til alle er tørket inn desverre, så må nok holdes hjemme fordet om allmenntilstanden er god:)

Mange fler prikker i dag,men så å si ingen væskefyllte. Og en gutt i fin form! Blir nok ingen bhg store deler av uka som kommer,men jeg må nok forsøke å komme meg på jobb fordetom.

ohBaby! skrev:
Mange fler prikker i dag,men så å si ingen væskefyllte. Og en gutt i fin form! Blir nok ingen bhg store deler av uka som kommer,men jeg må nok forsøke å komme meg på jobb fordetom.

God bedring:)

Back
Topp