Vannkopper

tosmå*

Glad i forumet
Nathalie fikk vannkopper på mandag, og det blir bare verre og verre. I natt sov vi ikke en time en gang. HUn har helt sinnsykt masse prikker! Hele kroppen, inni ører, i hodet, inni rumpa og tissen!! HUn klarer jo ikke gå på do en gang. Smører med diverse klø midler og hvitvask, men hun bare gråter og gråter...

Så jeg tenkte å spørre her, hvor lenge varer det egentlig? Nå er jeg så lei, at jeg håper ikke Lukas får det nå.... håper han blir litt større:-P
 
Huff det hørtes ikke godt ut, God bedring til Nathalie.
Tror det tok 5-6 dager fra utslettet kom og det begynte å tørke inn på chr.
Kan det hjelpe med kalde kluter.
 
Stakkars lita :(. Her var det litt forskjellig fra unge til unge. Eldstemann fikk nye vannkopper etter 3-4 dager så på han tok det nesten 2 uker før alt var tørket inn (men så var han ikke så plaget). Hun i midten fikk over alt og høy feber - hun var skikkelig dårlig. Tror det varte en drøy uke med henne.

Håper det bedrer seg raskt for henne - god bedring!
 
Stakkars Nathalie
Har du prøvd med aloe vera? Jeg syns det virker mot alt av kløe jeg, men har ikke prøvd på vannkopper da.....
Masse masse lykke til iallefall. Håper det går fort over.
 
Stakkars Nathalie :(
Jeg aner ikke, for Mina har ikke hatt dette.

God bedring til Nathalie:)
 
Ser ut som noen tørker inn i dag, men det kommer nye også:-( Smører med aloe vera og hvitvask, og eurax. Og dusjer. det lindrer litt å dusje og bade i badekaret. Skal bli godt å vite at hun aldri får det mer...
 
Dette er vel ikke svaret du vil ha, men Johanna fikk det rett før ettårsdagen sin, og hun var syk i over to uker - med feber, diare etc. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen; jeg hadde lyst å kvele alle som sa "du skal være glad hun fikk det så tidlig, for da får de det så lett"!

Tremenningen til Johanna fikk det forresten nesten samtidig, han er tre år eldre, han fikk omtrent sju prikker og var frisk igjen etter tre dager
 
ja jeg vet om flere babyer og ett åringer som får det ganske hardt... håper Lukas slipper unna denne gang. Han skal jo begynne i barnehage og alt nå. KJipt å bli syk rett etter tilvenning liksom:-S
 
Stakar!!! Høres helt grusomt ut! Verken Solveig eller Aslak var noe særlig plaget.. så jeg husker ikke hvor lenge det varte. Håper hun blir kvitt det fort!
 
Stakar!!! Høres helt grusomt ut! Verken Solveig eller Aslak var noe særlig plaget.. så jeg husker ikke hvor lenge det varte. Håper hun blir kvitt det fort!
 
Back
Topp