Vannkopper

*Sandermamma*

Forumet er livet
Sander ble sendt hjem fra bhg idag, går vannkopper der. Han har fått noen små røde prikker i ansiktet, og noen på rompa med hvit ring rundt ( de har ikke jeg sett enda). Så virker jo som det er vannkopper han har fått sant?
Skal jeg ta han med til legen, eller? Merker jeg virkelig ikke har peiling altså[:)] Og hva var det man skulle smøre med? Er det reseptfritt?

Mange spm her[:)]

Jupps, høres ut som vannkopper! [:)] De begynner i ansiktet, før de sprer seg videre nedover kroppen.

Du trenger ikke ta han med til legen nei, men kjøp A-derma sin spray på apoteket. Den ansatte vet hvilken jeg mener, jeg husker jaggu ikke navnet nå... den er allefall lettere å få på dem enn hvitvask. Reseptfritt ja.

Da gjenstår bare å ønske god bedring til Sandergutt, håper han får det lett og greit! [:)]

Ett tips: Klipp neglene hans ganske korte, så han ikke klarer å klore seg selv om et par-tre dager [;)]

Blir kløen helt forferdelig kan man få allergimedisin hos legen..

ORIGINAL: **vimsa**

høres ut om vannkopper ja...god bedring:) tror jeg må komme med markus jeg så han kanskje blir smittet også[:D]

Det samme tenkte jeg, bare William he he
God bedring til Sander skatten [:D][:D][:D]

Takk for tips Skrållan[:)] Han har ikke fått så mange prikker, de er veeeldig små... Har fått noen på rompa, ikke noe på kroppen. Så spent på om det har kommet mer i morra.

Og vimsa og williamprinsen er bare å ta med gutta det, så kan vi ha et lunsjtreff her i morra[:)]

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: *Sandermamma*

Takk for tips Skrållan[:)] Han har ikke fått så mange prikker, de er veeeldig små... Har fått noen på rompa, ikke noe på kroppen. Så spent på om det har kommet mer i morra.

Og vimsa og williamprinsen er bare å ta med gutta det, så kan vi ha et lunsjtreff her i morra[:)]

ja det hadde jo vært hyggelig[:D][:D]  bare synd jeg skal til legen imorgen....[&o]

[&o] bæsj på legen!

Back
Topp