Vannkopper?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Da var snuppa syk igjen [&o] er bare 2,5 uke siden hun var hjemme fra bhg i en hel uke med full feber, dobbelt side ørebetennelse
og luftveiinfeksjon [&o] Nå er hun desverre syk igjen [:(]

Det er masse sykdom som går i bhg om dagen, om en av de er vannkopper [:'(]

Misstenker snuppa har det nå! feber, hoster og har fått 5 - 6 prikker i ansiktet, de har ikke blitt vannfylte enda?!
men hvor lang tid tar det før de blir vann fylte? Er jo ikke sikkert hun har vannkopper, kan jo hende hun "bare" har blitt
kraftig forkjølet [&o]

Uff, syk igjen! Ikke noe bra!

Men om det er vannkopper, så er det positivt at hun får det nå og ikke når hun er eldre. Vil gjerne at mine skal ha det tidlig. Når man får det når man er eldre blir man veldig dårlig.

Masse god bedring.

Ja, gjør ikke noe om hun får det nå altså! "Deilig" å bli ferdig med det [;)]

Jupp! Får håpe hun blir fort frisk igjen da [:D]

Ja, det håper jeg og! har ikke tid til sykdom nå assa [8D]

sist jeg googla vannkopper så stod det at prikkene begynte på mage\rygg og så spredde seg. Husker ikke hvor lang tid det tar før de blir væskefyllte.
Ikke alle får mange prikker heller... jeg mistenker nesten at Julian har hatt kopper uten at vi egentlig visste det.. var "halvveis" i flere dager, og hadde to tre prikker på rumpa... så gikk det et par uker og et par andre fikk kopper i bhg... kan jo håpe?

Noen steder står det at det begynner på overkroppen, andre steder står det at det begynner i ansiktet!
Får bare vente å se hva som skjer! Er en del barn i bhg som har hat/ har vannkopper nå om dagen hvertfall!!

I helselære boka mi står det at de først begynner på mage/rygg også sprer seg videre.

God bedring til snuppa de!

kom en prikk og to i ansikte og noen dager senere når jeg skjønte hva som skjedde såg jeg dem på ryggen og noen med veskefylte og noen røde prikker på ryggen

Back
Topp