Vannkopper

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Noen av babyene som har hatt det?

Nei,ingen vannkopper her.. [:)]

ORIGINAL: isaak

tror vår begynner å få det... :/

Her også! Hatt dårlig matlyst et par dager nå, og i går kom første prikken. I dag har han 3 til. Sååå, er vell bare vente å se. Har allerede snakket med legevaktam, og de mente vi ikke skulle komme ned så lenge allmenntilstanden var bra. Så, vi får vell bare ta en dag av gangen [:)]

Oi er det vanlig og få når de er så små?
Jeg må lese meg opp om barnesykdommene jeg da for jeg kan absolutt ingenting! Vet ikke engang hvordan de ser ut

ORIGINAL: Piksi

Oi er det vanlig og få når de er så små?
Jeg må lese meg opp om barnesykdommene jeg da for jeg kan absolutt ingenting! Vet ikke engang hvordan de ser ut

Jess. Er jeg venninne av meg som har en sønn som fikk det da han var 3 mnd. Så det går an.

Storebror fikk vannkopper i går, så det spørs vel ikke om lillebror blir smittet etterhvert også da...

ORIGINAL: mummy4ever

Storebror fikk vannkopper i går, så det spørs vel ikke om lillebror blir smittet etterhvert også da...

Er nok store sjanser for det ja. Men vil vel ta 1-2 uker før det bryter ut til ham.

ORIGINAL: Tonemoj

ORIGINAL: mummy4ever

Er nok store sjanser for det ja. Men vil vel ta 1-2 uker før det bryter ut til ham.

Flott [8D]
Vi har vært syke på omgang her i hele januar. Hadde gledet meg til vi var friske jeg men... Får vente litt til med det skjønner jeg [8D]

Storesøster hadde vannkopper for et par mnd siden, men jeg er usikker på om babyen ble smittet.
Han fikk feber og forkjølelses-symptom, men ingen prikker.

Jeg krysser fingrene for at han fikk det i en veldig mild form!

ORIGINAL: PilleMille

Storesøster hadde vannkopper for et par mnd siden, men jeg er usikker på om babyen ble smittet.
Han fikk feber og forkjølelses-symptom, men ingen prikker.

Jeg krysser fingrene for at han fikk det i en veldig mild form!

Vet ikke om det er vannkopper det lillegutt har fått heller. Fått 2 prikker som er sprukket. Men som nesten er borte igjen. Hatt dårlig matlyst og litt forkjølet. Håper det er en mild form [:)]

det kan komme nye kopper i 5-6 dager..
Har du hvitvask?

eldste hadde vannkopper da hun var 7 mnd.. MYE!
Hvitvask var genial.. Sprayet hun, så slapp hun å klø! [:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

det kan komme nye kopper i 5-6 dager..
Har du hvitvask?

eldste hadde vannkopper da hun var 7 mnd.. MYE!
Hvitvask var genial.. Sprayet hun, så slapp hun å klø! [:)]

Ikke sett mer enda. Første kom på lørdag. Har ikke hvitvask i hus nei, men tenkte å kjøpe om det kom flere..
Hadde planer om hyttetur med vennegjengen til helgen, så håper ikke han blir syk!
Hadde hun feber? Eller hadde dårlig allmenntilstand?

Hadde litt feber de første dagene.. Ellers var hun i toppform [:)]
(fikk 4 tenner på de to ukene med vannkopper og [8D])

Back
Topp