Vannkopper

Misafiona

Elsker forumet
Noen som har hatt vannkopper på barna sine ennå?
Hvordan synes dere det gikk?[8|]

Vi var hos legen for 2-3 uker siden i forbindelse med misstanke om vannkopper, det lignet en vannkopp sa legen da men det var for tidlig i fasen å si om det var det, og at vi ville få svar om 1-2 døgn, var vi usikre da også kunne vi komme tilbake. Trakk den seg tilbake så var det ikke vannkopper.
Vel den trakk seg tilbake og så ikke mer tegn til det...
Men legen snakket varmt om vannkopper, poengterte at om barna våre fikk vannkopper nå skal vi bare være glad til fordi det er noe alle må igjennom en eller annen gang - og jo eldre man blir jo sykere blir man ved vannkopper. Han bekreftet også at mange inviterer til vannkoppparty når noen har vannkopper for å få unna sykdommen. Han sa at han var ikke en "gæærn" vannkopp entuaist, men han hadde sett voksene få vannkopper og hvor syke de blir, og vår lett småbarn klarer seg igjennom den sykdommen enn eldre gjør... Derfor sa han jo yngre de er jo bedre er det fordi de blir mindre syke enn eldre gjør. (unntak av små babyer, men det var sjeldent barn under 1 år fikk det sa han)

Vel det var ikke vannkopper når vi var hos legen, men nå hvet jeg om noen som har fått det!

Lillemor har ikke hatt.. Men kommer til å oppsøke folk om jeg hører om noen som har..

vi har vannkopper akkurat nå!! Og han er ikke plaget overhodet. Ikke klør det, og han er knallform. Men han syns det er kjedelig og ikke kunne være med noen steder.

Hadde dere bodd nærmere,hadde jeg kommet på besøk med lille snuppa..hehehe..

mayamy - vurderer du vannkopp party nå? Hehe[:D] Er dere jeg siktet til i første innlegg ja[:D]

var veldig hyggelig og ha dere her i dag Misafiona:o) får håpe det blir noen vannkopper på barna nå da..hehe.. [:D]

Var veldig hyggelig å være hos dere, grunnen til Nathaniel sa at han ikke ville komme til dere en annen dag var at han ikke ville hjem... Han var ikke så blid i bilen det første stykket, da sa han at han ville være mer hos dere han ville ikke hjem. Han ville ikke at det skulle være kvelden heller, han skulle leke mer først[:D]

ikke hatt det vi heller, men tar lett i mot det
:)

Back
Topp