vannkopper

krølltoppa

Elsker forumet
Da har adriansen fått vannkopper [:)] Fælt å juble at ungen blir sjuk men [:D] Han er jo ikke sjuk sånn sett, for formen er tipp topp, er bare de prikkene som er der. Men så utrolig godt å bli ferdig med d. Har lest at hvis dem får vannkopper før fylte 2 år, så kan d komme tilbake, men d sier vi at ikke skjer her [:D]

Så..... ungen min har vannkopper

ORIGINAL: Lilletrampepus

Vi kommer på besøk vi.. [8D][8D]
Håper ikke det kommer tilbake etter han er 2 år da. [:)]

bare å komme [:D] Bare si ifra før dere kommer, så j får vaska huset [8D]

ORIGINAL: matvrak

bare å komme [:D] Bare si ifra før dere kommer, så j får vaska huset [8D]

Neida, basilusker er basilusker, vi kommer uanmeldt [:D] Haha.
Litt sært alt foreldre blir glad for i grunn [8D]

Ja, du kan så si [:D] Mye som forandrer seg etter at man får barn [:D]

Jeg har forøvrig hørt at det er om barnet har veldig få prikker at det er fare for å få vannkopper flere ganger!

Hadde du bodd nærmere,skulle jeg ha stått på trappa di nå[:D]
Adrian har ikke hatt det enda,så skulle gjerne ha blitt ferdig med det[:)]

Hehe, nå hadde jeg forventet noe "klaging" eller "stakkars Adrian" når jeg gikk inn på tråden! [:D]

Men nei, så Gratulerer med vannkopper!!! [:D][:D]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Greit å få vannkopper ja.. Eldstemann har ikke hatt det ennå, hadde vært greit å bli ferdig med det.

Men gratulerer med vannkopper til dere! [:)]

Henrik hadde d da han var halvannet, tror han hadde d i hvert fall. Når legen også blir usikker, da er d enkelt [8|] Men nå er d ganske så klart ja, han har noen sabla blemmer på hendene [:)] Men ser ikke ut til at d klør eller noe, han klager i hvert fall. Like blid.

Tusen takk! [:D]

ORIGINAL: Mildrun

Sett dere på første fly [:)] Skal fikse t gjesterommet j, så alt er klart t dere kommer [:D]

ORIGINAL: Almasmamma

Hehe, nå hadde jeg forventet noe "klaging" eller "stakkars Adrian" når jeg gikk inn på tråden! [:D]

Nei nei nei, her er vi superhappy [:D] Er så deilig å bli ferdig med d. Og dem sier at jo yngre dem er, jo lettere versjon er d. Så derfor er j veldig glad han får d nå og ikke som 6-åring. Og han har ikke mange prikkene, men de som er lyser vannkopper [:D] Legen var ikke i tvil.

Så...tusen takk!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Sett dere på første fly [:)] Skal fikse t gjesterommet j, så alt er klart t dere kommer [:D]

Hehe...Tusen takk altså,hadde vært kult å bare gjort det[:D][:D]Plutselig sto vi der liksom[;)]

Hehe...Tusen takk altså,hadde vært kult å bare gjort det[:D][:D]Plutselig sto vi der liksom[;)]

Godt mulig du hadde sett et stort spm tegn i døra da ja [:D][:D] Ehm, ehm, ehm...ja...velkommen....ehm....er d du som er mildrun?? Hadde egentlig vært ganske kult [:D][:D]

Nei nei nei, her er vi superhappy [:D] Er så deilig å bli ferdig med d. Og dem sier at jo yngre dem er, jo lettere versjon er d. Så derfor er j veldig glad han får d nå og ikke som 6-åring. Og han har ikke mange prikkene, men de som er lyser vannkopper [:D] Legen var ikke i tvil.

OK - men da syns jeg jammen meg vi skal ha treff hos deg i morgen, så kan Alma få det! [:D][;)]

OK - men da syns jeg jammen meg vi skal ha treff hos deg i morgen, så kan Alma få det! [:D][;)]

Dere er hjertelig velkomne!!! [:)]

Godt mulig du hadde sett et stort spm tegn i døra da ja [:D][:D] Ehm, ehm, ehm...ja...velkommen....ehm....er d du som er mildrun?? Hadde egentlig vært ganske kult [:D][:D]

Je å...pass deg nå,ellers har du hele oktobergjengen på døra

Grattis med vannkopper!!

Har han mange prikker??? Jeg lurer nemlig på om mini også har (eller har hatt) vannkopper nå. For en uke siden fikk han noen prikker i ansiktet som så litt suspekte ut og dagen etter fikk han noen på magen som så enda mer suspekte ut. De på magen var væskefylte blemmer. De i ansiktet er nesten borte nå og de på magen ser nå ut som små sår med skorper. Er bare fem tilsammen og mini har ikke vært plaget på noen som helst måte. Tenkte derfor ikke på å gå til legen siden han var i vanlig form...

ORIGINAL: rai

No problemo, slår bare opp telt uti hagen til allemann, så blir d jaggu friluftsliv i tillegg t vannkoppesmitting. Kan d bli bedre???? [:D] VÆLKØMMIN!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tine09

Grattis med vannkopper!!

Har han mange prikker??? Jeg lurer nemlig på om mini også har (eller har hatt) vannkopper nå. For en uke siden fikk han noen prikker i ansiktet som så litt suspekte ut og dagen etter fikk han noen på magen som så enda mer suspekte ut. De på magen var væskefylte blemmer. De i ansiktet er nesten borte nå og de på magen ser nå ut som små sår med skorper. Er bare fem tilsammen og mini har ikke vært plaget på noen som helst måte. Tenkte derfor ikke på å gå til legen siden han var i vanlig form...

Tusen takk! [:)]

Høres veldig ut som vannkopper ja. Adrian har endel prikker, men ikke så mange med væske i. Kun 4 med væske i. Men dem er i tillegg store. Så får vi se om d blir noe væske i de andre prikkene. Og ettersom d ble skorpe på de væskefylte blemmene poden din hadde, så vil j nok si at dere har hatt vannkopper i hus ja [:)] Merker ingenting på adrian heller, han er i superform. Er kun prikkene.

Så gratulerer med vel overstått vannkopper [:D]

No problemo, slår bare opp telt uti hagen til allemann, så blir d jaggu friluftsliv i tillegg t vannkoppesmitting. Kan d bli bedre???? [:D] VÆLKØMMIN!! [:D][:D][:D]

vannkoppfæstivalen i stavvanger[:D][:D] med navnet " smitt &fun"....

evt smittens venner...[8D][8D][8D]

HOFF

vannkoppfæstivalen i stavvanger[:D][:D] med navnet " smitt &fun"....

evt smittens venner...[8D][8D][8D]

HOFF

skal ringe og høre om nsb eller norwegian kjører grupperabatt t smittens venner j! D burde dem syns j. Ta 3, betal for 2! [:D][:D][:D] Bare gruppenavnet burde gjøre at dem legger seg flate for oss. Eller så skal j trøkke vannkoppene oppi trynet på dem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hør hør, j truer!!!!!

Back
Topp