vannkopper

Trønderpia * SAS *

Elsker forumet
har endelig fått det i hus, men selv om det er like greit å få det nå enn senere i livet, synes jeg fryktelig synd i Siril Amalie [:o]
nå har hun våken for andre gang ikveld og gråter. Hun ordlegger seg og svarer på spm da- så det er enkelt å hjelpe henne. Men så hjelpesløs Jeg føler meg. Er utrustet med hvitvask-spray så hun finner trøst i den..
Men imorgen kveld skal jeg på biltur til sørnorge å blir borte i 4 dager. Pappaen skal stelle hjemme [;)] Mammahjertet blør og skyldfølelsen river meg i biter likevell.
kveldens hjertesukk....

takk & takk mammacili

off... er ikke noe gøy med syke barn[:(]
Håper det gikk fort over og at hun ikke var så veldig plaget.

Og kooooos deg på tur[:)][:)] Hun har det godt hjemme hos pappan[:)]

Håper du koser deg på tur tross sykdom hjemme [;)]
Dårlig samvittighet tror jeg vi som foreldre bare er pent nødt til å leve med fra tid til annen dessverre....
Masse god bedring til SA!

ORIGINAL: Smiley80

Håper du koser deg på tur tross sykdom hjemme [;)]
Dårlig samvittighet tror jeg vi som foreldre bare er pent nødt til å leve med fra tid til annen dessverre....
Masse god bedring til SA!

takk og takk
hun er mye bedre allerede og har kost seg som lille sjef i huset sammen med pappaen i helga. VELDIG fangban som er uvant til henne og være. Nå kjefter hun på meg : gå lægg dæ, lægg dæ romme. sætt dæ tjappa, ta tå såkkan din, æ hiv æ sænga (skal jeg hive deg til sengs).... LURER på hvem hun har hørt det fra???[:D] Små syke små gryter har også ører [;)]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

takk og takk
hun er mye bedre allerede og har kost seg som lille sjef i huset sammen med pappaen i helga. VELDIG fangban som er uvant til henne og være. Nå kjefter hun på meg : gå lægg dæ, lægg dæ romme. sætt dæ tjappa, ta tå såkkan din, æ hiv æ sænga (skal jeg hive deg til sengs).... LURER på hvem hun har hørt det fra???[:D] Små syke små gryter har også ører [;)]

hahaha [:D] Viser hvem som er sjefen ja! De er jo søte da...[8D]

Back
Topp