vannkopper...

PrinsessaMi

Gift med forumet
åssen hadde du reagert om noen av dine venner hadde kommet på besøk til deg for å se din nyfødte og dine venners barn nettopp hadde hatt vannkopper (barna var ikke med)

vi fikk besøk av noen venner da sara emilie var 3 dager gammel. de har 2 barn som hadde hatt vannkopper uka før. dette fikk vi vite da de hadde vært her en stund og mamman dems dulla og kosa med sara emilie.
Vi mener at det var kort tenkt av dem å komme hit når de akkutat har vært gjennom sykdom. men da bare lo de av oss. vi ble selvfølgelig veldig forbanna. de mener at det ikke er smittefare, men ikke noe er 100% sikkert mener vi. de voksene kan jo bære med seg smitten...

Lurer på åssen andre hadde reagert i samme situasjon...

tror ikke jeg hadde blitt veldig imponert...[8|] men på sykehuset sa de til meg at hvis barna får mormelk så skal det veldig mye til for at de skal bli syke[;)]

jeg hadde blitt riktig irritert og sint, uansvarlig å utsette et lite spedbarn for smitte uansett om ekstra beskyttelse ved amming osv!!![:@] 

æ vil at mine barn ska få dt tidlig,men kanskje ikke så tidlig som par dager gammel... Henning blir 5 år i år,å sku ønske han hadde dt når han va lita... nu kommer æ til å få to barn md dt samtidig [:D] gøy! 

Tror ikke jeg ville ha gått bort på besøk til en nyfødt baby, hvis vi hadde hatt vannkopper i huset.. Man vet jo aldri tenker jeg, selv om det skal mye til..[:)]

Niesen til sambo hadde det når de kom for å se på BA på sykehuset. Husker jeg reagerte litt på det, men regna liksom med at de hadde ikke kommet om hun fortsatt var smittsom. Hu holdt ikke BA eller noe da. Syntes liksom ikke jeg kunne jage dem på dør heller. Men virker iallefall ikke som om han er blitt smittet så [:)]

Vannkopper er visstnok smittsomme FØr de bryter ut, derfor er sjangsen for å bli smittet liten, men jeg skjønner du blir irritert [:@]

vet at sjansene for at ho får det er veldig små, men det er jo ingen som vet om ho kan være den ene prosenten som ble smittet. Mener at hvis det har vært noen form for sykdom i huset så holder man seg borte fra nyfødte babyer...

ORIGINAL: Jenny27

Tror ikke jeg ville ha gått bort på besøk til en nyfødt baby, hvis vi hadde hatt vannkopper i huset.. Man vet jo aldri tenker jeg, selv om det skal mye til..[:)]

Back
Topp