Vannkopper!

Pijah

Forumet er livet
Vi har vannkopper ihus, så hvis noen har lyst på vannkopper og bli ferdig med driten, er dere hjertelig velkommen til å renne ned dørene her resten av uka! [:D]

Litt fordi ungene ikke er så hiiiimla dårlige, og litt fordi jeg føler meg TOTALT isolert og blir sprøøøøøøø av å ikke ha selskap hele dagen.. [8D]

skulle gjerne kommet altsaa!alt for aa bl? kv?tt dr?ten ? ung alder. jeg f?kk det som 16 aar?ng!FY F***!!!! mamma sluttet aa telle paa ryggen da hu rundet 4 00, de var overalt ? munnen og ? hmmhmm!ne? fy!!

Jeg også skulle gjerne kommet om du bodde nærmere, så vi hadde blitt ferdig med det!

ORIGINAL: Pijah

Vi har vannkopper ihus, så hvis noen har lyst på vannkopper og bli ferdig med driten, er dere hjertelig velkommen til å renne ned dørene her resten av uka! [:D]

Litt fordi ungene ikke er så hiiiimla dårlige, og litt fordi jeg føler meg TOTALT isolert og blir sprøøøøøøø av å ikke ha selskap hele dagen.. [8D]

Jesper gjorde seg ferdig med det når han var 4 mnd[;)]

ORIGINAL: *Jordbæra*

ORIGINAL: *lilleprins Lucas*

Nei takk, har ikke hatt vannkopper selv engang... [&:]

Huff da[&:]

jupp!uff!gled deg!

Huff...er sikkert ikke dumt å få det overstått. Men jeg venter til Nora har fått de søsknene hun skal ha også tar vi det hele gjengen...hahah..spørs om det går an å planlegge sånne ting [;)]

Når jeg var 3 år fikk min bror kanskje 4 stk vannkopper, mens jeg hadde sikkert 4000..inni ørene og på øyelokk og overalt...urettferdig! [:@]

[;)][;)]

God bedring til dere!

Skulle gjerne hatt det på Amelia, så kan vi krysse av en barnesykdom på kalenderen.. Men bergen er nok litt for langt unna..

God bedring [:)]

Menneh.. Nå er de visst ikke smittsomme lenger, noen av ungene.. [8D] Maja sine blemmer har tørket ut alle sammen (alle fem[8D]) og Noah sine rundt munnen har tørket. Han har kaaaanskje noen inni munnen enda, men jeg syns ikke det virker sånn idag, ettersom han er blid og fornøyd igjen..
Jeje..

Så kjedelig da... Men som du sier, da er dere ferdig med det [;)] Får sende noen i en konvolutt til oss her nede, hihi[:D][:D] (litt antrax-humor [8D])

Back
Topp