vannkopper i voksen alder

Pappa fikk det samtidig som eg og søstra og formen hans var mildt sagt dårlig[&o]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Pappa fikk det samtidig som eg og søstra og formen hans var mildt sagt dårlig[&o]

Fikk det når jeg var 24 år, og det var helt forferdelig[:-] var syk i en måned til sammen....etter at jeg var såkalt ferdig med vannkoppene satt det seg på leddene og jeg kunne nesten ikke bevege meg[&:]
Pyton, JA!!!

Det lurer jeg også på. Det går vannkopper i barnehagen nå, så William drar det kanskje med seg hjem, og pappaen hans har ikke hatt det.

Jobba sammen med en som fikk det i en alder av 27, og han ble skikkelig dårlig [:o]
Han var borte fra jobben dritlenge, og hadde vannkopper omtrent overalt [:-] Han så ikke ut liksom...

voksne blir nesten uten unntak skikkelig dårlig..[&:]

Ja huff, har hrt at det er forferdelig å få det som voksen ja[&o]
Min lillegutt har det nå han, også er mamma(min mor) usikker på om jeg hadde det da jeg var lita[&:] isåfall i en veeeldig svak grad.
Men har jeg ikke hatt det, så finner jeg det nok fort ut! for da blir jeg vel meeeega dårlig[:@]

Hadde vannkopper i sommer jeg, var frisk som en fisk jeg...bare prikker, ellers ingenting. [:D]

filleonkelen til ungene her fikk det i voksen alder, og de telte over 350 prikker.
Han sa det føltes ut som at han hadde mange under huden også, han ble skikelig dårlig...[&:]

ORIGINAL: @ngel

Hadde vannkopper i sommer jeg, var frisk som en fisk jeg...bare prikker, ellers ingenting. [:D]

du ditt utskudd [8D] hehe, neida, men det er uvanlig å ikke bli dårlig [:)]

husker pappa hadde det da han var kanskje 35 år. Han var helt forferdelig dårlig! Så ikke ut heller..[&o]

ORIGINAL: Lillesnille

Hehe....bare et bevis på at jeg ikke er voksen pleier jeg å si til at jeg ikke ble syk av vannkopper. [;)]

ORIGINAL: Lillesnille

Hehe....bare et bevis på at jeg ikke er voksen pleier jeg å si til at jeg ikke ble syk av vannkopper. [;)]

hihi[:D]

Back
Topp