Vannkopper i hus

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Deilig vå få de nå mens han e liten og jeg fortsatt er i pemisjon.. De må jo være hjemme 1 uke fra bhg har jeg hørt.. så her har vi en prikkete og litt redusert liten pjokk., og jeg som skulle i 30års dag i dag, han kunne ventet til i morgen syntes jeg..

Er det faligere jo mindre de er?Jeg vet ikke hvordan det er jeg.. vet bar edet er farlig hvis du er voksen.

kusinen hans hadde det netopp derfor han har fått det.. Var i bursdagselskap der dagen før prikkene kom synlig frem. og hun var ikke "syk" hadde bare prikkene. Håper mini også holder seg nogen lunde frisk..

Det er ikke farlig, jo mindre de er jo bedre er det å få det! de blir sykere og klør mer når de blir større!
send de i posten hit a? så kunne vi blitt ferdig med det, hehe;) vil heller ha det nå enn senere når man ikke har permisjon og barna er eldre!
god bedring til lillesmåen da, ikke noe godt uansett hvor stor eller liten man er!

Åh, som j vil ha vannkopper her!! Hadde blitt sjeleglad om Adrian hadde fått d nå. Så er vi ferdig med d. Og som d sies over her, jo yngre dem er, jo enklere utgave av vannkopper får dem.

ORIGINAL: matvrak

Åh, som j vil ha vannkopper her!! Hadde blitt sjeleglad om Adrian hadde fått d nå. Så er vi ferdig med d. Og som d sies over her, jo yngre dem er, jo enklere utgave av vannkopper får dem.

Du bor jo i rogaland så du får barekomme på besøk noen dager så blir det sikkert vannkopper på minien din også ;)

Vil også ha de i hus snart,greit å være ferdig med[;)]
Adrian er jo over 4 år,og har ikke hatt de enda[8D]

God bedring til den prikkete!!
Synd du ikke får i bursdag da[&o]

ORIGINAL: Frk sunshine

ORIGINAL: matvrak

Du bor jo i rogaland så du får barekomme på besøk noen dager så blir det sikkert vannkopper på minien din også ;)

Hvor bor du da??? [:D]

Back
Topp