vannkoker

mammatilverdensbeste

Glad i forumet
bruker dere det til å koke vannet til mme og grøt?
og viss dere bruker det til mme, koker dere da opp for hele dagen og har på flasker og setter i kjøleskap?(kun vann asso,ikke pulver nedi)
har akkurat kjøpt meg vannkoker så lurer på om jeg fortsatt kan koke opp vann for en hel dag og sette i kjøleskapet?:)

Jeg koker vannet i vannkokeren på kvelden og heller det over i flasker som jeg setter i kjøleskapet. Så er det bare å ha i pulver når det er mat-tid [:)]

Kokar på komfyren for kvart måltid. Har induksjonstopp, så det går fortare enn vannkokar. Har vurdert å koke opp for heile dagen å sette i kjøleskapet, men så langt går det så greit å koke etter kvart. Har faste tider ho får mat, så rekk å kjøle ned til ho skal ete.

okei.. da skal jeg begynne med det:) er lei av å ha denne kaserollen ståande på komfyren hele tiden:P mye enklere med vannkoker:)

ORIGINAL: malii

Jeg koker vannet i vannkokeren på kvelden og heller det over i flasker som jeg setter i kjøleskapet. Så er det bare å ha i pulver når det er mat-tid [:)]

sign.!!!!! ME 2

Jeg syns pulveret løser seg så dårlig opp i kaldt vann, så her koker jeg, men har også litt kaldt vann i kjøleskapet, og blander til perfekt temp og så fyller jeg nykokt vann på flaskene igjen etterpå. Kanskje det var det dere andre mente også når jeg tenker meg om...?[:D]

ORIGINAL: Hildepilde31

Jeg syns pulveret løser seg så dårlig opp i kaldt vann, så her koker jeg, men har også litt kaldt vann i kjøleskapet, og blander til perfekt temp og så fyller jeg nykokt vann på flaskene igjen etterpå. Kanskje det var det dere andre mente også når jeg tenker meg om...?[:D]

Jeg varmer bare det kalde vannet i mikroen før jeg har i pulveret, jeg [;)]

Back
Topp