Vannhode?!?!?

ORIGINAL: Buble

Å nei...så grusomt å høre!!
Håper og krysser fingrene for dere og lille i magen din.....
Uff, nei dette var ikke noe særlig....
Sender deg en god klem.

Det må være frustrerende å få en sånn beskjed og så måtte vente i flere dager på å få svar - skulle nesten ikke vært lov! Skulle det være hydrocefalus så er det mange som lever helt normale liv med den diagnosen, men vi krysser selvsagt fingrene for at dere får en friskmelding når dere kommer til Trondheim. I mellomtiden håper jeg dere klarer å ta livet med ro og ikke stresse for mye rundt dette

Sender deg en god klem.

ORIGINAL: Ninen1986

Uff da :( Mange klemmer og gode tanker om at dette går riktig vei. Og at de har sett feil! Og om de ikke har det, at det ikke er så alvorlig!! Uff, føler sånn med dere! Tenker på dere!
Masse masse klemmer!

ORIGINAL: Amy09

Nei, å nei... Syns virkelig synd på dere! Håper og krysser alt jeg har av fingre og tær for at alt er bra *trøsteklem*

Sender deg en god klem.

Off, det var ikke noe gøy å få vite nå.... :(
Dere får ha lykke til! Og håper alt ser bra ut!
Klem!!

Har en kollega som har en sønn emd vannhode, og han er i dag helt frisk og rask. En normal liten gutt på 5 år.
Krysser fingrene for at alt er bra og at det er falsk alarm.[;)]

Stor klem.

Sender deg en god klem.

Har tenk så utrolig mye på deg i kveld[:)]
Håper du klare å slappe av litt.
Vi må bare krysse fingrene og håpe at alt
er ok.

Hei alle sammen, takk for hilsninger og gode tilbakemeldinger!

Jeg leste også litt mere om det etterhvert, kunne jo ikke la være. Og det er jo i og for seg en "bagatell", i allefall hvis det blir oppdaget så tidlig. Dvs. at det er mere vann i hodet enn det som er normalt. Det kan jo være skadelig så lenge det ikke blir oppdaget, men de legger inn dren for å drenere bort det overflødige vannet, og en kan leve helt normalt med det.

De kan ikke si at han har det, for han ligger så til de grader på grensen, 10,3 mm (mot 10,00 som normalt). og siden han er noe tørre enn en gjennomsnittsbaby, så er sannsynligheten for at han har det, forsvinnende liten. Men vi blir fulgt opp fram mot fødselen (har termin 22. november) og tiden etter fødselen. Legen mente i allefall at han sannsynligvis ikke har det. [:)]

Så jeg har blitt noen kilo lettere, og nå bare gleder jeg meg!

Så bra[:D]
kan tenke meg det var en lettelse ja[:)]
Det er bra di har god oppfølging med dere[:)]

Åh, det er supert RandiKristin. Hadde så lyst å lage en tråd til deg i går, men det blir ofte med tenkingen på meg om dagen, for store deler av tiden sitter jeg og ammer eller bysser August og da blir det vanskelig å skrive. Da krysser vi fingrene for at alt er bra - det er det helt sikkert også! [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Så bra!
Er jo veldig bra når en får oppfølging før fødsel!

"Kjenner" en som har vannhode, det ble oppdaget ved fødsel. Har vært en del sykehusbesøk og lignende, men i dag er han tre år og frisk. Kanskje litt senere i utviklingen, men det har han snart tatt igjen[:)]

Og håper du har fått roet ned typen din også litt.. så ikke han har like mye angst lengre. Er ikke bra da denne angsten smitter frem og tilbake [:)]

signerer [;)]

Back
Topp