Vanngym i trondheim...??

Alillan

Glad i forumet
Kunne virkelig tenkt meg å bli med på dette...men noen som vet om det finnes et slikt tilbud for gravide?? enten det eller noe slags gruppetrening for gravide. Har planer denne gangen om å prøve å holde meg litt i form, men kjenner at jeg sliter og må nok gå i noe gruppe for å få det til tenker jeg..hehe

Jeg vet de har det for de som er plaget med bekkenet, for jeg var med på det forje gang.
Fikk hennvisning dit av legen min!
Har du ikke bekkenløsning med problemer med gangvansker så må du sikkert betale noen kroner, tror jeg!
Hvis du i heletatt får plass... for det er ganske stor pågang.
Tror de het for flex fysoterapi, i fossegrenda!

Du kan jo ringe og høre med de![:)]

Det var et kjempebra program, å får jeg bekkenløsning denne gangen så skal jeg dit denne gangen også. Ho trenern er kjempe real![:)] Jeg kosa meg som bare det iallefall![:)]

Om de har noe annet, det vet jeg ikke. Kanskje de har på pirbadet?

Da skal jeg høre med legen min. Bekkenløsning er en stor grunn til at jeg ønsker det. Jobber 100 % i en barnehage. nettopp begynt i jobben og har veldig lite lyst te å bli sykemeldt:(  sleit skikkelig med bekkenløsning sist, og kjenne tendensan allerede no:(

Takk for tips:)

Frisk Fysioterapi AS

Hornebergvegen 7
7038 Trondheim

73 96 36 26?

Det var frisk ikke flex... Hehe... Måtte søke opp det for å være sikker![:)]
Kanskje vi ses da![:)] Kjenner at det stikker i litt i lysken å bak i ryggen allerede nå, men krysser virkelig fingrene for at det ikke blir værre, men forventer det værste!

Ja, Pirbadet hadde i allefall mammasvømming da jeg gikk med nr 1.
I bassenget inne hos 3T, men tror ikke du trenger å være medlem.

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Frisk Fysioterapi AS

Hornebergvegen 7
7038 Trondheim

73 96 36 26?

Det var frisk ikke flex... Hehe... Måtte søke opp det for å være sikker![:)]
Kanskje vi ses da![:)] Kjenner at det stikker i litt i lysken å bak i ryggen allerede nå, men krysser virkelig fingrene for at det ikke blir værre, men forventer det værste!

Tusen takk:) hehe ja det kan jo være. Du har jo bildet i avataren din ser jeg, så skal nok kjenne deg igjen..hihi, skal til legen på fredagen, så får høre hva han evt sier.

ORIGINAL: Mischa

Ja, Pirbadet hadde i allefall mammasvømming da jeg gikk med nr 1.
I bassenget inne hos 3T, men tror ikke du trenger å være medlem.

Skal jeg sjekke ut, dersom jeg ikke  får lov til å joine det andre opplegget:)

Back
Topp