Vanngym for gravide

malønna

Glad i forumet
Det skal jeg begynne på til Tirsdag.. Har begynt å kjenne smerter i ryggen.tenkte derfor at jeg må begynne å bevege meg litt. har gått en del med staver,men jeg blir så plaga med kynnere.. Syntes at det er et slit å dra på treningsstudio+at det kanskje ikke er det beste stedet for meg akkurat nå... Å trene i vann er jo veldig bra for kroppen, så jeg håper at jeg kjenner meg bedre etterhvert

har du antydninger til bekkenløsning? kjenner jeg blir sliten i ryggen selv, spesielt etter en arbeidsdag, sitter jo omtrent hele dagen(sitter på kontor)...så det blir å bevege seg litt... men er nokså sliten for det...

har ikke kjennskap til bekkenløsning jeg.. (heldigvis så langt) men litt bevegelse er sikkert ikke dumt uansett..  kanskje jeg skulle sjekket ut opplegg her i stavanger...?? [:D] er ikke akkorat badenymfe.. men men..

nå er vanngymmen over!!  Det var kjempedeilig å bevege seg i vannet... Vet ikke om jeg har fått bekkenløsning,men etter en arb.dag kjenner jeg det godt i ryggen og bekkenet. Jeg jobber som hjelpepleier på et sykehjem så det blir mye gåing,løfting og snuing...
Vi skulle fokusere mye på pusteøvelser og det å "miste" kontrollen. Var en veldig fin time. Vi møtes også en halv time før, da tar vi opp aktuelle temaer som fødestillinger,smertelindring, amminig osv

hørtes gøy ut, og greit å ha noen å dele tanker og følelser osv med.. samtidig som du får beveget deg... [:D]

Back
Topp