Vannflaske i stål

Trulta92

Flørter med forumet
Hei! Er på leting etter en god vannflaske i rustfritt stål der man kan kjøpe utbyttbare deler i silikon eller plast.
Er så lei av alle plastflaskene og hvor raskt slitt de blir. Liker heller ikke tanken på mikroplast, så vil over på rustfrie flasker. Men vil gjerne kjøpe en som ikke innebærer å kjøpe ny flaske hver gang plastdelene blir slitt.
Noen som har erfaringer?

Klean Kanteen. Har 2 til hver av barna, elsker dem!

Hei! Er på leting etter en god vannflaske i rustfritt stål der man kan kjøpe utbyttbare deler i silikon eller plast.
Er så lei av alle plastflaskene og hvor raskt slitt de blir. Liker heller ikke tanken på mikroplast, så vil over på rustfrie flasker. Men vil gjerne kjøpe en som ikke innebærer å kjøpe ny flaske hver gang plastdelene blir slitt.
Noen som har erfaringer?
Bruker pura. Også kjøper eg ekstra deler til å bytte ut for hygieniske og slitasje grunner.

Bruker også Pura. Fine med den er at du kan bytte bare toppen, ved behov. Kan bruke den som tåteflaske, med sugerør eller med sportstopp, uten å bytte selve flaska.

Og bare silikon og stål.

Bruker pura. Også kjøper eg ekstra deler til å bytte ut for hygieniske og slitasje grunner.
Bruker også Pura. Fine med den er at du kan bytte bare toppen, ved behov. Kan bruke den som tåteflaske, med sugerør eller med sportstopp, uten å bytte selve flaska.

Og bare silikon og stål.
Er pura vanlig stålflaske eller thermoflsske som holder drikka kald lenge?

Noen som har erfaring med Done by deer sine stålflasker? Tenker blant annet på om plastdelene blir ødelagte eller er vanskelig å rengjøre.

Noen som har erfaring med Done by deer sine stålflasker? Tenker blant annet på om plastdelene blir ødelagte eller er vanskelig å rengjøre.
Hvis noen lurer:

Bestilte Done by deer sine termoflasker fra Barnas hus på onsdag, det er stålflaskene med silikon-deler. Ifølge manualen skal de ikke vaskes i oppvaskmaskinen, og selve delen der sugerøret er festet kan ikke byttes ut. Sugerøret er av silikon, så det er bra, og det fulgte med et ekstra sugerør.

Litt minus for meg at den ikke kan vaskes i maskina, men da får jeg bare håndvaske de hver dag etter barnehagen :dance018

Blafre sine tåler oppvaskmaskin og er greie å bruke. Lekker når tuten står opp, ellers lekker de ikke. Får kjøpt deler til dem også. Er ellers fornøyd med Camelback termoflaske

Nå har jeg prøvd ut Pura og Liewood i tillegg til Done by Deer. Ser forøvrig andre barn bruker camelback sine i stål, og de virker veldig fine.

Back
Topp