Vannfødsel?

FruBerg

Forelsket i forumet
Noen her som vurderer vannfødsel eller som kanskje har vært gjennom det tidligere?
Kjenner at det er en tanke som har begynt å vokse seg større etterhvert som tiden går!
 
Jeg håper på vannfødsel, men sykehuset jeg skal føde på har kun en fødestue med badekar, så vi får se :)
 
Har lyst, men får se om jeg klarer å gjennomføre det denne gangen. Forrige gang syns jeg det for det første var for vondt å sitte der pga bekkenet og det å måtte sitte i ro i det store og hele [emoji12] for det andre var det veldig kaldt, siden vannet må være på 37 grader.. [emoji28]
 
Hadde det med første og sier nok ja takk igjen om jeg får muligheten[emoji4] Så går jeg heller ut om jeg ombestemmer meg[emoji6] Må se an fødselen for å se hva som blir best for meg denne gangen[emoji4]
 
Jeg fødte nr. 2 i vann og håper på det samme denne gangen! Det var en drømmefødsel!! :)
 
Så gøy at det er en del som ønsker vannfødsel! På mitt fødested er det badekar på alle fødestuer, men kun ett rom med fødekar. Da vi var på omvisning sa jordmoren at det dessverre ble brukt altfor lite, etter hennes mening.
Nå er det jo ikke sånn at man alltid kan planlegge hvordan fødselen skal bli, men jeg håper i det minste på å kunne bruke badekar som smertelindring, og kaanskje føde i vann, om fødekaret er ledig og alt ligger til rette for det :D
 
Back
Topp