Vannfødsel

Siriuspus

Flørter med forumet
Har tenkt til på vannfødsel i det siste, synes det høres spennende ut! Er det noen av dere som har tidligere erfaringer fra vannfødsel å dele? Ser det er noen fødselshistorier om fødsler i vann her, men holder meg unna fødselshistoriene, tilfelle det er noe "skummelt". Trenger ikke mer å bekymre meg for ;)

følger litt med på denne jeg! Har skrevet opp vannfødsel på "ønskelista".
Jeg kan bare komme med en erfaring, lå i vann under riene sist, å det var veldig deilig å slippe den ekstra vekta og bare følge seg vektløs, å det hjalp endel på smertene, og var mye deiligre å slappe av mellom riene.
Ble også en veldig rolig og koselig atmosfære :)

Hvis jeg kommer over koselig og bare gode vannfødselhistorier, vil du jeg skal legge inn en link under denne tråden? så slipper du å lese de "skummle" ? :)

Jeg tenker på det samme :) 

Hadde vært spennende med noen med erfaringer med dette ettersom jeg vurderer det sterkt :)

Des09Spirejuli12 skrev:
Hvis jeg kommer over koselig og bare gode vannfødselhistorier, vil du jeg skal legge inn en link under denne tråden? så slipper du å lese de "skummle" ? :)

Veldig gjerne! Leste noe greier jeg ikke burde ha lest rett etter jeg ble gravid og begynnte å bekymre meg veldig! Er overhodet ikke redd nå lenger, og gleder meg egentlig bare til fødsel. Men fant ihvertfall ut at jeg må passe litt på hva jeg leser ;)

Jeg er også interessert i dette. Er det noen som vet om de tilbyr dette på St.Olavs?

fjellmamma skrev:
Jeg er også interessert i dette. Er det noen som vet om de tilbyr dette på St.Olavs?

ja det gjør de. Har en venninne som fødte i vann der, samt det står på hjemmesiden deres: "Til friske fødende kan vi også tilby vannfødsel."

**AM** skrev:

fjellmamma skrev:

ja det gjør de. Har en venninne som fødte i vann der, samt det står på hjemmesiden deres: "Til friske fødende kan vi også tilby vannfødsel."

Jippi!! Får bare håpe å bli kategorisert som frisk da ;o)

fjellmamma skrev:

**AM** skrev:

fjellmamma skrev:

Jippi!! Får bare håpe å bli kategorisert som frisk da ;o)

Hehe, krysser fingrene for det

Back
Topp