vannfødsel'?

*MIRIAM*

Elsker forumet
Noen andre som har tenkt å ha vannfødsel?

Hei.

Har ikke sjekket opp så mye hvilke alternativer en har, men det høres veldig behagelig ut... Har hørt at det er noen som bare ligger vann mens riene kommer, at det skal være veldg avslappende. Vi har kommet omtrent like langt i svangerskap ser jeg. Gleder du deg? Jeg er kjempe spennt, denne uka skal jeg på ultralyd, og helt ærlig er jeg litt nærvøs også, men forhåpentligvis er alt bra med ungen.
Håper du har det bra[;)].

Klem fra Maria80[:D].

jeg har også hørt at det er veldig avslappende. og i mange av tilfellene revner man ikke hvis man er i vann og man kan slippe å ta smertestillende. Så det er vel en av grunnene til at jeg vil ha vannfødsel.

Jeg gleder meg som en liten unge. Endelig er det noe postivt som skjer i livet vårt. Mistet akkurat pappa for en mnd siden. så det har i hvertfall vært et lyspunkt å se fram til. Så vi gleder oss her ja [:D]

Hei igjenn[;)].

Leit å høre om faren din, det var trist. Mistet min mor da jeg var 8 år, det er noen år siden, men savnet er fortsatt like stort den dag idag..så jeg forstår deg veldig godt. [&o]. Trist at ho ikke får være her og oppleve sitt første barnebarn, men til gjengjeld så har pappa tatt helt av, han gleder seg som bare det[:D]. Det er nesten litt morsomt å se på han..[:D].

Håper allikavell det går bra med deg og at du har folk rundt deg og prate med om sorgen! Det er veldig viktig, visst ikke kan det bli tungt i ettertid selv med en nyfødt baby. Håper du ikke synes jeg er frekk som sier dette, vet bare hvordan jeg selv har hatt det, og råder deg utifra det[;)].

Klem fra Maria80[:)].

jeg har mange å prate med om dette. takk skal du ha for rådet. men tror jeg takler sorgen ganske bra. var veldig forbredt på det, siden han døde av kreft. han fikk heldigvis opplevd bryllupet mitt. og han fikk vite at han ventet sitt 3 barnebarn. så han holdt seg gående med det. men den 23 .10 tok kreften overhånd. og det for det beste for alle. ikke minst han. han hadde det ikke noe godt på slutten. Men tar en dag om gangen og ser hva hver dag bringer.

klem

Godt å høre at du fikk fortalt han det da, det satt han nok pris på[;)]. Bra du også fikk tid til å være hos han den siste tiden også, så du fikk snakket med han.

Klem fra maria80.

Back
Topp