Vannete utflod/våt truse

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Sorry hvis tmi.

Andre som har opplevd at trusen plutselig er blitt veldig våt? Det skjedde med meg i dag. Type veldig vannete utflod.
Ingen lukt eller farge.
Kan det være et tegn på at noe er galt eller det normalt? Tenk om det er den lille vannsekken rundt embryoet som sa takk for seg? Haha. Vet jeg sikkert er ute å kjøre, men livredd for å oppdage MA på fredag.
 
Sniker.
I starten måtte jeg skifte truse fordi det kjentes rett og slett ut som om jeg tisset på meg. Kan fortsatt få det, men ikke så ofte :happy:
 
Sniker.
I starten måtte jeg skifte truse fordi det kjentes rett og slett ut som om jeg tisset på meg. Kan fortsatt få det, men ikke så ofte :happy:

Tusen takk! Håper det er normalt, da:)
 
Helt normalt! Jeg måtte sjekke undertøyet minst en gang i timen første 2 mnd fordi jeg hadde så vanvittig mye og våt utflod at jeg gikk permanent bekymret for at det skulle være blod. Roet seg etter ca 2 mnd, men mer utflod er normalt hele graviditeten i følge jordmoren min :)
 
Det er normalt:) Jeg bruker Lutinus vaginalpiller så jeg bruker truseinnlegg uansett. Men sist da jeg sluttet med Lutinus etter 12 uker så rant det jo blank væske.
 
Jeg vet enda ikke om jeg faktisk er gravid, men akkurat dette skjer med meg og:wideyed: oppdager idag at jeg er ei uke på overtid...har ubehag og kvalme...og nå ser jeg dette og:wideyed: tenk hvis...
 
Back
Topp