vannet og sånt

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Hvordan er nå det der..
Sitter her og svetter mellom bena.. Kan det være...??  Kan ikke tro at det er vannet som har gått.. kan det det?  Tror det bare er utflod jeg..

Hva slags farge og sånt var det nå det skulle være?? 

fostervann lukter søtt.emment.
Kan være missfarget.. eller ikke...
(beklager dålig svar) Men pling på føden, for de kan svare deg med en mye større sikkerhet!

Hadde håpet at det skulle komme sånn SPLOSH så det ikke var tvil.. dette er ergerlig.. åsså så uvisst.. lurer på hva som sjer.. hehe

jeg spurte jordmora om akkurat det samme idag og hun sa at det "første" fostervann som kommer skal liksom gå gjennom klærne,det skal være en del,men så spurte jeg henne om hvordan man kunne vite om man bare lakk litt..fikk ikke noen ordentlig svar på det... men det er vist veldig bra og ha mye utflod på slutten av svangerskapet,det er med å "smører" fødsels kanalen, sa hun!

ORIGINAL: Limmaaa

Hvordan er nå det der..
Sitter her og svetter mellom bena.. Kan det være...??  Kan ikke tro at det er vannet som har gått.. kan det det?  Tror det bare er utflod jeg..

Hva slags farge og sånt var det nå det skulle være?? 

sjønner ikke hel spørsmåle ditt,svetter mellom bena[8|]vet ikke hvor mye som skal komme ut men er det mer en normalt for deg?

legen vet best.bedre å ta en tlf for mye[;)]

til min søster som kom fostervannet litt og litt i over flere dager, før resten kom "splosj" så kom riene par timer etterpå...
Kan du ikke plinge på føden da?

ble bare litt fuktig i gjennom joggebuksa.. har ikke hatt sånn.. men men.. får ta litt sniffeprøver senere.. tenkte jeg skulle stupe kråke å se om det kom litt mer på den måten.. hihi.. her er man klare som et egg for å føde.. blir litt over-ivrig..

hos meg så kom det splash en gang og så kom resten litt og litt.... var ikke i tvil om at vannet var gått!!

ORIGINAL: Lille0My

Ikke lett å si hva det kan være.
Men du...gi oss full oppdatering da....anyway liksom.........

Vanskelig det der. Jeg oppdaga også en fargeløs flekk på lakenet i går. Men det var etter sambo og jeg hadde kosa oss (han hadde ennå ikke kommet, men det hadde jeg &/()=). Vet liksom ikke helt om jeg skal ringe føden ang. det...?... samtidig skulle jeg gjerne visst var det var. Nekter å akseptere at jeg tisser på meg når jeg får orgasme... Skal til jm i morgen. Får sover på hvordan jeg skal legge fram spørsmålet til henne uten at det blir flaut og virent...

ORIGINAL: ale82

jeg spurte jordmora om akkurat det samme idag og hun sa at det "første" fostervann som kommer skal liksom gå gjennom klærne,det skal være en del,men så spurte jeg henne om hvordan man kunne vite om man bare lakk litt..fikk ikke noen ordentlig svar på det... men det er vist veldig bra og ha mye utflod på slutten av svangerskapet,det er med å "smører" fødsels kanalen, sa hun!

ja jeg har rikelig med utflod (sorry detaljene)
er våt i trusa til tider...
kjennes ut som jeg har tissa på meg

Nei det var selvfølgelig falsk alarm.. brukte hele kvelden og halve natta på å kjenne etter noe som kunne vært rier men uten hell.. babyen lå å koste seg med mye bevegelser så når jeg kom på at når h'n beveger seg så mye så burde det jo komme mer vann (noe det ikke gjorde) så roet jeg meg endelig..
Men det var såmerkelig lukt.. er bittelitt forkjøla så det var nok det som slo ut tenker jeg..
SKUFFA!!

jaja.. håper dagen kommer snart og det ikke er tvil..
Er det ikke forresten vanligst å starte med rier?? [8|] mener å ha hørt det..

Back
Topp