Vannet mitt har gått! Oppdatert med kort fødselshistorie:)

honningbien

Juni2012 rocks!
Oppdatert:

Vannet gikk kl 0030 i natt. Startet å murre rimelig straks, men fikk ikke ordentlige rier før kl 05. Riene var laaaange, ca 90-120 sek, men med 10-13 min imellom. Kl. 06 begynte de å bli litt tettere. 7-8 min imellom, og fortsatt lange. Snakket med mannen, og sa jeg trodde jeg ville en tur på sykehuset fordi riene var så sterke og lange.
Vi var framme på sykehuset kl 07, da trodde jeg seriøst jeg ikke skulle komme meg opp på fødestua, det var grisevondt i ETT! På fødestua ble jeg sjekket, 6 cm!! Og 1 time etterpå var lillebror ute:))) HELT fantastisk å oppleve at det går så fort og greit. Selvsagt vondt, men er jo i storform!

Så dere som har hatt en vanskelig fødsel tidligere, det er mulig å oppleve noe BEDRE! 

Nå nyter vi lillebror, som virker veldig harmonisk! Det er bare å GLEDE seg!!



Og det til og med før termin, jeg som ble satt i gang sist. Hadde akkurat lagt meg når jeg hørte det berømte kneppet i magen, før vannet sildret. 

Har smårier, venter på at det skal bli verre!

Er litt redd, spent, gleder meg+++ Maaange følelser på gang i hvertfall!
 
Nei så spennende da. Håper det ikke tar alt for lang tid. Lykke til
 
Masse lykke til :)
 
så spennende:) lykketil!!!
 
Spennende! Masse lykke til!
 
Hurra for deg :) Endelig i mål ;) Masse lykke til, nå får du snart se sjarmtrollet 
 
Masse lykke til 
 
så spennende :) Lykke til :)
 
å så spennende! masse lykke til!!=)
 
Jippi Jippi,da har du babyen din her snart 
Masse lykke til 
 


chiquitita skrev:
så spennende:) lykketil!!!


 
Så spennende! :D 
Masse lykke til! Får håpe det ikke drar ut i de lange timer - kanskje du er ferdig nå :)
 
Håper du er ferdig til nå, hvis ikke... LYKKE TIL :-D Det er så spennende nå fremover :-)
 
Back
Topp