Vannet mitt gikk idag!!

Pinheiro

Flørter med forumet
Idag dro meg og sambo til bestemoren hans, vi spiste og endte med og spille scrabble.
Plutselig kjenner jeg noe vått mellom beina, akkurat som jeg hadde tisset på meg, hehe...
Heldigvis hadde hun skinnsofa, der satt jeg med svømmebasseng mellom beina..

Sambo ringte føden, og vi fikk beskjed om å komme inn tid. Det ble tatt registrering av åssen bebisen hadde det,
og alt er fint. Riene sa du? nei, her er det ingen rier. Nå ligger jeg her på sykehuset, og venter på at riene skal komme.
Hvis ikke skulle jeg bli satt igang på mandag [:@] Men godt å vite at om noen få dager er jeg mamma! :D

Oioioi, så spennende!!![:D] Og veldig kjekt at bestemor har skinnsofa da[;)] 
Tenker det ble oppstandelse...[8D]
Håper det tar seg opp med rier snart, så du slipper å vente![:D]

Lykke til!!

ja! Litt mindre flaut, isteden for at hu måtte ha stor vannflekk etter meg, hehehe[:D]
Håper på det selv! takk for det :)

Masse lykke til[:)]

hehe..
Lykke til![:D]

Lykke til, så spennende[:D]

Å,så spennende!
Vi får ta et Telemarkstreff når vi alle har fått babyene våre [;)]

Lykke til!

Så spennende!! Satser på det begynner av seg selv da, så du slipper å bli satt i gang[:)] Snart er du mamma!![:)]

lykke til[:)]

Så spennende. Det kan ta litt tid før riene kommer. Og man tiden går jo så sakte når man venter. Men nå er det jo like før. Lykke til

ORIGINAL: Pinheiro

Idag dro meg og sambo til bestemoren hans, vi spiste og endte med og spille scrabble.
Plutselig kjenner jeg noe vått mellom beina, akkurat som jeg hadde tisset på meg, hehe...
Heldigvis hadde hun skinnsofa, der satt jeg med svømmebasseng mellom beina..

Sambo ringte føden, og vi fikk beskjed om å komme inn tid. Det ble tatt registrering av åssen bebisen hadde det,
og alt er fint. Riene sa du? nei, her er det ingen rier. Nå ligger jeg her på sykehuset, og venter på at riene skal komme.
Hvis ikke skulle jeg bli satt igang på mandag [:@] Men godt å vite at om noen få dager er jeg mamma! :D

så spennende lykke til:D

oi oi! så spennende! og så bra med skinnsofa[:D]

håper det starter av seg selv snart! lykke til

Masse lykke til[:)]

Spennende! Får håpe det starter av seg selv! Lykke til [:D]

Back
Topp