Vannet mitt går!!

Daizy

Forumet er livet
Har kommet hjem igjen nå etter å ha vært på sykehuset et par timer,og fått konstatert vannavgang[:)].Begynte da jeg sto opp kl.8 idag morges,trodde først det bare var mye utflod men det bare fortsatt å sildre og renne,så jeg ringte føden og dro dit etter å ha levert tassen i bhg.
Har ingen rier,ingen smerter,men vannet sildrer og renner jevnt.Skal tilbake til føden hver dag i 3 dager fremover nå hvis ingenting skjer,og blir da igangsatt på fredag hvis han ikke kommer av seg selv.
Så vi får visst en påskebaby!![:)][:)]
Iiiiik fikk plutselig veldig mye å gjøre nå,masse småting som skulle vært ordnet...[8D][:D]

HELDIG GRIS!!!! [:D][:D] MASSE MASSE LYKKE TIL!!!!

ORIGINAL: Lanett_83

ÅÅÅÅ!!!! så spennende[:D]
Masse lykke til

lykke te[:)]

Lykke til[:D]

Oioioi.. Dette var morsomt å høre. Spennede dager i møte nå. Håper det blir noe rier og fødsel på deg snart. LYKKE TIL

ORIGINAL: mamma_til_to

i 3 dager???
Vannet mitt gikk sist og jeg ble satt igang dagen etter når det ikke skjedde noe?!
Får håpe riene kommer i kveld [:)]

Mhm,fikk beskjed om det,de hadde en 3-dagers"frist" før de startet igangsetting ved vannavgang etter 37 uker.
Så det blir spennende å se...begynner å få litt vondt i ryggen nå...

ORIGINAL: sillamilla

ORIGINAL: Flo87

Oioioi.. Dette var morsomt å høre. Spennede dager i møte nå. Håper det blir noe rier og fødsel på deg snart. LYKKE TIL

Kan kanskje være derfor ja,er ikke helt sikker jeg,vet bare at legen virket veldig glad for at jeg hadde komme til uke 37,for da hadde de "prosedyrer",som hun kalte det...ikke vet jeg[8D][:D]

ORIGINAL: Lanett_83

ÅÅÅÅ!!!! så spennende[:D]
Masse lykke til

Back
Topp