Vannet har gått

Bårg

Betatt av forumet
hei!

Vannet gikk kl 00.30 i natt. Vi dro på sykehuset for en sjekk, og alt så greit ut, så ble sendt hjem igjen.

Det begynte å komme svake rier da vi kom hjem, som var regelmessig med hver 5 minutt i ca en time, før det dabbet av. Etter det har det kun kommet sporadiske svake rier her og der..

Er det noen som har erfaringer? Nå er det straks 12 timer siden vannet gikk. Er det fortsatt håp om at riene starter av seg selv?

Jeg er andregangs:)
 
Ville ringt føden og hørt. Tror dette er individuelt. Sa de noe om når du skulle returnere? Kan vel ikke gå veldig lenge etter vannet har gått?
 
Hos meg startet det ca 12-13 timer etter vannavgang med førstemann, og jeg kjente ingenting før det. Tror absolutt det fortsatt kan starte av seg selv :) de setter i gang ca 24 timer etter vannavgang, i hvert fall gjør de det her :)
 
Har ingen erfaring å dele, men masse lykke til!! [emoji1]
 
Hei! Åå så spennende!
Med min første gikk vannet 19.30 på kvelden. Kjente absolutt ingenting til noe rier før jeg måtte bli satt i gang dagen etter...kanskje ikke det svaret du ville ha men[emoji85][emoji173] Du får ha masse lykke til! [emoji2]
 
Tusen takk for svar alle sammen :)

Da får jeg bare vente i spenning! Håper virkelig riene starter av seg selv!

Jeg skal føde på ahus, og de har 48 timers regel..

Jeg er i uke 38. Ultralydtermin er 8 juli. "Min" og menstermin er 4 juli:)

Storebror ble også også født 12 dager før termin!
 
Vannet mitt gikk på en fredag, ingen fødsel før jeg ble satt i gang. :) Men fikk antibiotika pga det kunne bli infeksjon siden vannet hadde gått.
 
Masse lykke til! :D :D
 
Lykke lykke til :) Med meg startet det med vannavgang sist men jeg kom rett på sterke og tette rier så du har en annen versjon. Ville holdt kontakt med føden,
 
Hos meg har riene startet med en gang etter vannavgang begge gangene så har ingen erfaring i akkurat det.
 
Aner ikke.. Men ønsker deg lykke til!
 
Back
Topp