Vannet har gått!

Marens_lille_ugle

Betatt av forumet
Da var det jammen min tur. Vannet gikk på slaget midnatt, så nå ligger jeg her og venter på at riene skal ta seg opp. Dette er jammen spennende! :-) Endelig skal vi få møte lille jenta vår. Menstermin er i dag, men UL-termin er 2. sept., så er 39+6.

Last edited:
Lykke til :D

Lykke til! :D kjenner til den ja!

Lykke til!

Såå spennende! Gøy at det traff på en av terminene! Vannet mitt gikk også sist på min menstermin selv om det var syv dager over OUL. :) Masse lykke til! ♡♡

Kan oppdatere her også :)
Casper kom til verden 04:16, etter 4 timer i aktiv fødsel. Fikk stormrier 1,5 timer etter vannavgang som ikke hadde pause, fikk epidural på 3 cm. Det var som å komme til himmelen! Kl 00:00 hadde jeg 5 cm åpning og ca 03:45 hadde jeg full åpning. Han kom en halvtime senere. Fin fødsel men ble jæklig skremt da huet var ute :o

Kan oppdatere her også :)
Casper kom til verden 04:16, etter 4 timer i aktiv fødsel. Fikk stormrier 1,5 timer etter vannavgang som ikke hadde pause, fikk epidural på 3 cm. Det var som å komme til himmelen! Kl 00:00 hadde jeg 5 cm åpning og ca 03:45 hadde jeg full åpning. Han kom en halvtime senere. Fin fødsel men ble jæklig skremt da huet var ute :o
Gratulerer så mye! Kos dere masse! :):):)

Back
Topp