Vannet har gått

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Da gikk vannet :O lå i sengen og hørte et "knepp", og jeg trodde det var babyen som la seg til rette ned i bekkenet men brått begynte det å fosse ut, og jeg kom meg ikke langt før jeg sto med en gigantisk vannpytt rundt meg og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Ingen rier enda, så får bli hjemme enn så lenge men ting er iallfall i gang :D

Last edited:
Da gikk vannet :O lå i sengen og hørte et "knepp", og jeg trodde det var babyen som la seg til rette ned i bekkenet men brått begynte det å fosse ned, og kom meg ikke langt før jeg sto med en gigantisk vannpytt rundt meg og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Ingen rier enda, så får bli hjemme enn så lenge men ting er iallfall i gang :D
Oi oi oi :) Så spennende :) Masse lykke til!! Håper vi får oppdatering :)

Har hodet festet seg? Hvis ikke skal man vel holde seg i ro.. :) Lykke til med fødsel :)
Takk så mye :) Når jeg var inne på sykehuset på torsdag så var ikke hodet festet, men jeg spurte på føden nå og hun sa at det ikke skulle være noen problemer :) jeg er førstegangsgravid og er i uke 38+2 (37+6 på torsdag når jeg ble undersøkt) så lege var litt overrasket her om dagen siden hodet ikke var festet enda, så jeg trodde jo at fødselen var en evighet unna!!

Så spennende :) Lykke til!

Spennende. Masse lykke til:)

Lykke til :-)

Sånn startet min fødsel forrige gang, med et knepp før vannet gikk midt på natten. Masse lykke til ❤️❤️

Back
Topp