Vannet har gått!

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Våknet av at jeg trodde jeg tisset på meg, men så det var blod da jeg tørket. Gikk på do og enda mer kom ut da. Så nå ligger jeg å venter på jordmor som skal komme, og så blir det antakeligvis ambulanse til føden. Har omtrent 2 timer å kjøre. Er bare 35+5, så det er litt tidlig, men ikke noe fare i følge jordmor.
Var ikke forberedt i det hele tatt siden det er så tidlig, så ble ganske stressa og satt ut da jordmor sa at "da reiser vi til fødeavdelingen".. Fått roa meg litt nå da :)
Har ingen rier enda, så ligger bare her å venter igrunn.. Mannen har måttet pakke bag, og ingen av oss vet egentlig hva som skal i så det blir så som så :) hehe

Åååh. så spennende. Masse lykke til. :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ja nesten litt for spennende! :p føler meg ikke klar i det hele tatt, masse som egentlig skal gjøres her hjemme, med oppussing og vask av babytøy og slikt. Men nå blir han vel så liten at klæra jeg har kjøpt er for store uansett kanskje.. Ja det var litt å våkne opp til, både jeg og mannen er skikkelig trøtte og slitne etter bryllup i helgen, og hadde planer om å sove lenge i dag :p
wææææ....

Ja nesten litt for spennende! :p føler meg ikke klar i det hele tatt, masse som egentlig skal gjøres her hjemme, med oppussing og vask av babytøy og slikt. Men nå blir han vel så liten at klæra jeg har kjøpt er for store uansett kanskje.. Ja det var litt å våkne opp til, både jeg og mannen er skikkelig trøtte og slitne etter bryllup i helgen, og hadde planer om å sove lenge i dag :p
wææææ....
Dette går så fint så :)
Ikke stresse nå. Slapp av så godt du kan, kreftene må spares på ;)
Og klær og utstyr er det egentlig svært lite du trenger eller må ha klart på forhånd.
Det er bare veldig praktisk.
Du skal se på det at når du kommer hjem fra sykehuset med den lille, så har mannen din fått orden på det meste ;)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

wææææ....

:) alt ordner seg for snille jenter :) Husk bilsete sånn at dere kan dra hjem fra sykehuset. Hørt om fler som Har glemt det i farta...

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Lykke til:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

For en overraskelse å våkne til! Masse lykke til- vi følger deg i tankene i dag tenker jeg!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

spennende:) :) Lykke til :)

Back
Topp