Vannet har gått, nesten ingen kynnere, hvertfall ingen rier!

Lykke til! Det kan høre ut som om det er vannblæren som sprakk. Kanskje det tar seg opp igjen i løpet av natten?
Men uansett så er det ikke lenge til du har babyen hos deg :)

Vannblemme? Bare den ene av hinnene altså? Morsomt at iiingen av jordmødrene har snakket noe om det!
Di var bare forundret hvorfor det ikkje skjer noe... da føler du deg jo ganske teit! Så det kjenner eg e litt irriterende!

Meeen; er ikkje lenge nei! :D ååå! Gleder meg!
 
Lykke til :D
 
Vannblemme? Bare den ene av hinnene altså? Morsomt at iiingen av jordmødrene har snakket noe om det!
Di var bare forundret hvorfor det ikkje skjer noe... da føler du deg jo ganske teit! Så det kjenner eg e litt irriterende!

Meeen; er ikkje lenge nei! :D ååå! Gleder meg!
Stemmer. Hos meg dannet det seg en ny blære denne gangen og da tok de vannet for å få fart på saken.

Det er først denne gangen de har vært oppmerksomme på det i mitt tilfelle.
 
Vannet gjekk nått te tirsdag(12.07) rundt kl03:30, riene begynte ikkje før nått te onsdag(13.07) rundt kl03! Prøvde smertestillande som badekar, akupunktur, lystgass, ingenting virka. Blei sendt ner t å ha epidural. Det va det futt i, når di omsider fekk inn nålå itte 3 sprøyte med lokalbedøvelse! Itte øve 20tima m rier, kom han omsider heilt ned. Men då blei d oppdaga at han låg litt skeivt og klarte di kje snu an rundt! Sta liten kar. Så itte nogen tima pressing, forskjellige stillinga i håp om at han sko vri seg rett og vakuum te ingen nytte blei d konstantert m hastesnitt. D passa meg absolutt kje, så eg knakk heilt isamen! Grein mens eg blei trilla ner t operasjonssalen og igjennom heila snittet!
Ikkje nok m det, men an ville kje ud heller, pga stram livmor og magemuskler, så di måtte riva å slita osv! Veldig uggen og ekkel følelse for d va lokalbedøvelse, så kjente ALT! Men itte 1time sliting å drit så va an ude! ;)

Kan og skriva under på at t å ver førstegangs va det noge av det værst tenkeliga eg konne opplevd, men idag, 1 døgn itte: ALT GLØMT! <3
 
Vannet gjekk nått te tirsdag(12.07) rundt kl03:30, riene begynte ikkje før nått te onsdag(13.07) rundt kl03! Prøvde smertestillande som badekar, akupunktur, lystgass, ingenting virka. Blei sendt ner t å ha epidural. Det va det futt i, når di omsider fekk inn nålå itte 3 sprøyte med lokalbedøvelse! Itte øve 20tima m rier, kom han omsider heilt ned. Men då blei d oppdaga at han låg litt skeivt og klarte di kje snu an rundt! Sta liten kar. Så itte nogen tima pressing, forskjellige stillinga i håp om at han sko vri seg rett og vakuum te ingen nytte blei d konstantert m hastesnitt. D passa meg absolutt kje, så eg knakk heilt isamen! Grein mens eg blei trilla ner t operasjonssalen og igjennom heila snittet!
Ikkje nok m det, men an ville kje ud heller, pga stram livmor og magemuskler, så di måtte riva å slita osv! Veldig uggen og ekkel følelse for d va lokalbedøvelse, så kjente ALT! Men itte 1time sliting å drit så va an ude! ;)

Kan og skriva under på at t å ver førstegangs va det noge av det værst tenkeliga eg konne opplevd, men idag, 1 døgn itte: ALT GLØMT! <3
Sniker fra august..
Føler med deg. Hadde en lignende opplevelse i 2014 med 3-4 dager igangsettelse, høy likestand ( at hodet er feil vei) ved 6 cm og akutt snitt som måtte taes i full narkose pga masse problemer. Sønnen lå på nyfødtintensiv pga lav apgar og pustestopp når han var 1 dag gammel. Mitt eneste råd er at du må få snakket om det slik at det ikke blir noe som henger med deg videre. Jeg fikk ikke det og nå sitter jeg og skal ha nr 2 om 1 måned og gruer meg veldig!
Gratulerer så masse forresten!
 
Vannet gjekk nått te tirsdag(12.07) rundt kl03:30, riene begynte ikkje før nått te onsdag(13.07) rundt kl03! Prøvde smertestillande som badekar, akupunktur, lystgass, ingenting virka. Blei sendt ner t å ha epidural. Det va det futt i, når di omsider fekk inn nålå itte 3 sprøyte med lokalbedøvelse! Itte øve 20tima m rier, kom han omsider heilt ned. Men då blei d oppdaga at han låg litt skeivt og klarte di kje snu an rundt! Sta liten kar. Så itte nogen tima pressing, forskjellige stillinga i håp om at han sko vri seg rett og vakuum te ingen nytte blei d konstantert m hastesnitt. D passa meg absolutt kje, så eg knakk heilt isamen! Grein mens eg blei trilla ner t operasjonssalen og igjennom heila snittet!
Ikkje nok m det, men an ville kje ud heller, pga stram livmor og magemuskler, så di måtte riva å slita osv! Veldig uggen og ekkel følelse for d va lokalbedøvelse, så kjente ALT! Men itte 1time sliting å drit så va an ude! ;)

Kan og skriva under på at t å ver førstegangs va det noge av det værst tenkeliga eg konne opplevd, men idag, 1 døgn itte: ALT GLØMT! <3
Det var litt av en historie. Og nå kjenner jeg at jeg ikke bør klage over min fødsel. Synes det er helt utrolig tøft at du kan si at alt er glemt allerede:gen053 herlighet. Godt jobba! Håper alt går bra herfra og utover og dere har det bra!:)
 
For en opplevelse!! Håper du får snakka med noen etter dette sånn det ikke setter alt for dype spor (om mulig) å gratulerer så mye!! :) håper sj er i form til å nyte det lille vidunderet ditt <3
 
Det ble en tøff opplevelse! Godt å bli ferdig da.

Jeg hadde det litt på samme måte. Når vannet var ute, rygget babyen oppover igjen og havnet skjevt med hodet i bekkenet, så da var det rett til operasjon. Det var vanskelig å få han ut også.

Håper du ikke blir skremt vekk til å få flere barn.

Nå må du hvile deg og kose deg masse med babyen din :)
 
Back
Topp