Vannet gikk..

Mannehanne

Forelsket i forumet
kl4 våknet jeg og måtte tisse, men det kom mer.. 36+1 idag så det var uventet. Er på sykehuset og får penicilin for å unngå infeksjon, men håper noe skjer snart ellers blir det igangsetting. Spent på når vi får hilse på lillegutt, men det er ikke lenge til. :-)

kl4 våknet jeg og måtte tisse, men det kom mer.. 36+1 idag så det var uventet. Er på sykehuset og får penicilin for å unngå infeksjon, men håper noe skjer snart ellers blir det igangsetting. Spent på når vi får hilse på lillegutt, men det er ikke lenge til. :-)
Oi!! Spennendeeeee ❤❤

Å herremin, så spennende. :) Håper det går raskt og problemfritt!

Tusen takk! Ja, selv om det er dette vi prøver så hardt på og venter og venter, er det en slags overraskelse allikevel når det nærmer seg. Vanskelig å forestille seg at det sannsynligvis er en liten gutt på rommet i morgen ❤️

Fikk en modningspille kl 14 og en kl 18 og 22.30 kom han i full fart!! Helt utrolig følelse og vi føler oss dom verdens heldigste ☺️

Gratulerer så uendelig mye med den lille gullgutten! :Heartbigred:Heartblue Håper dere får en fin tid fremover med det nye familiemedlemmet! Hurra for vel overstått fødsel :).

Gratulerer! :) Så fantastisk.

Gratulerer så mye!:) :) :) ❤ ❤

Gratulerer så mye:-)

Gratulerer med lille gutten! Så fantastiske nyheter:-) Håper dere får en fin tid fremover<3

Tusen takk alle sammen! Ingen jeg unner mer å få oppleve dette enn dere her inne ☺️☺️

Hurraaaa Gratulerer så hjertens mye <3 <3 <3

Back
Topp