Førstegangsfødende, 40+5. Vannet gikk 00.15, ingen tvil da det bare fortsetter å komme. Måtte bytte nattbind etter 15 min
Ganske syk følelse og ikke lett å skulle sove nå, men burde vel det ettersom riene ikke har startet.
Startet dagen i går med minimale mensmurringer, ikke noe voldsomme greier. Fikk en sånn følelse i går om at alt jeg gjorde var liksom "siste gangen alene". Sa også til samboeren at jeg MÅTTE vaske hunden ettersom det skulle skje noe i natt. Kan vel også nevnes at jeg var ekstremt trøtt og sov nesten hele dagen i går
Vi la oss til å sove og jeg hadde vel akkurat rukket å sovne før jeg våknet av at det ble vått
Stakkars samboer som også fikk en bråvåkning av meg som bare "ENTEN SÅ GIKK VANNET ELLER SÅ TISSET JEG PÅ MEG".
Snakket med sykehuset og det blir kontroll på morgenkvisten med mindre det skulle skje mer i natt
Wish me luck!
Startet dagen i går med minimale mensmurringer, ikke noe voldsomme greier. Fikk en sånn følelse i går om at alt jeg gjorde var liksom "siste gangen alene". Sa også til samboeren at jeg MÅTTE vaske hunden ettersom det skulle skje noe i natt. Kan vel også nevnes at jeg var ekstremt trøtt og sov nesten hele dagen i går

Vi la oss til å sove og jeg hadde vel akkurat rukket å sovne før jeg våknet av at det ble vått
Stakkars samboer som også fikk en bråvåkning av meg som bare "ENTEN SÅ GIKK VANNET ELLER SÅ TISSET JEG PÅ MEG".Snakket med sykehuset og det blir kontroll på morgenkvisten med mindre det skulle skje mer i natt
Wish me luck!