Vannet gikk! 40+5

J-95

Blir kjent med forumet
Junibollene 2023
Førstegangsfødende, 40+5. Vannet gikk 00.15, ingen tvil da det bare fortsetter å komme. Måtte bytte nattbind etter 15 min:rolleyes: Ganske syk følelse og ikke lett å skulle sove nå, men burde vel det ettersom riene ikke har startet.

Startet dagen i går med minimale mensmurringer, ikke noe voldsomme greier. Fikk en sånn følelse i går om at alt jeg gjorde var liksom "siste gangen alene". Sa også til samboeren at jeg MÅTTE vaske hunden ettersom det skulle skje noe i natt. Kan vel også nevnes at jeg var ekstremt trøtt og sov nesten hele dagen i går:happy:

Vi la oss til å sove og jeg hadde vel akkurat rukket å sovne før jeg våknet av at det ble vått :facepalm: Stakkars samboer som også fikk en bråvåkning av meg som bare "ENTEN SÅ GIKK VANNET ELLER SÅ TISSET JEG PÅ MEG".

Snakket med sykehuset og det blir kontroll på morgenkvisten med mindre det skulle skje mer i natt :happy: Wish me luck!
 
Så spennende! Min fødsel startet også med vannavgang, utrolig merkelig følelse. Håper riene kommer i gang av seg selv, og masse lykke til! :Heartred
 
Så spennende, masse lykke til med kommende fødsel :love017
 
Riene tok seg selv opp og jeg var i aktiv fødsel fra ca 16.00 til hun kom ut litt over 03.00. Hun kom til slutt ut med sugekopp da jeg rett og slett ikke hadde mer å gi, samt rier som ble dårligere og dårligere. Jeg er usikker på om jeg har hatt en "kjip" fødsel eller om jeg har taklet en "vanlig" fødsel dårlig. Sitter ihvertfall ikke igjen med en god følelse gjeldene fødselen, men koser meg med hun lille :Heartbigred
 
Gratulerer med lille! :Heartred vil anbefale deg å be om en prat med sykehuset for å bearbeide følelsen etter fødsel. Tror ikke det er du som har taklet fødsel dårlig, men heller hadde en kjip opplevelse.
 
Gratulerer med lille! :Heartred vil anbefale deg å be om en prat med sykehuset for å bearbeide følelsen etter fødsel. Tror ikke det er du som har taklet fødsel dårlig, men heller hadde en kjip opplevelse.
Takk :Heartbigred Legen sa hun skulle ha en prat med meg så skal få litt mer informasjon under roligere forhold :)
 
Takk :Heartbigred Legen sa hun skulle ha en prat med meg så skal få litt mer informasjon under roligere forhold :)
Sniker.

Gratulerer med den lille, beklager at du fikk en dårlig opplevelse. Ja, legen kommer for å snakke med deg, men du kan også snakke med andre som var med på fødselen. Anbefaler deg å gjøre det. Du kan også få flere ettersamtaler, også etter at dere kommer hjem, om du ønsker det.
 
Sniker.

Gratulerer med den lille, beklager at du fikk en dårlig opplevelse. Ja, legen kommer for å snakke med deg, men du kan også snakke med andre som var med på fødselen. Anbefaler deg å gjøre det. Du kan også få flere ettersamtaler, også etter at dere kommer hjem, om du ønsker det.
Takk:Heartred Samboer(far til barnet) har vært god å snakke med, kan ikke få rost han nok. Skal sette opp en time til samtale med lege ettersom hun var opptatt i dag og ikke fikk snakket med oss. Vi drar hjemover etter nyfødtscreeningen da vi føler oss klare for det:)
 
Back
Topp