Lykke til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Da er det bare å kose segTusen takk alle sammen!!Som dere kanskje har gjettet ble det mer enn bare kontroll på sykehuset. Riene kom igang i 13-tiden og gikk rett på 2 min intervall. Etter bare 1 time var de uten pause. HEFTIG! Timene gikk og det ble etterhvert tøft både for meg og lillegutt. Ble bestemt hastekeisersnitt men vi klarte det heldigvis med vakum i siste sekund. En heftig dag, men for en premie!! Verdens nydeligste lille (store) gutt så dagens lys kl.22.42 ♡ Nå koser vi oss på barselhotellet
![]()
Gratulerer så masse med lille!Tusen takk alle sammen!!Som dere kanskje har gjettet ble det mer enn bare kontroll på sykehuset. Riene kom igang i 13-tiden og gikk rett på 2 min intervall. Etter bare 1 time var de uten pause. HEFTIG! Timene gikk og det ble etterhvert tøft både for meg og lillegutt. Ble bestemt hastekeisersnitt men vi klarte det heldigvis med vakum i siste sekund. En heftig dag, men for en premie!! Verdens nydeligste lille (store) gutt så dagens lys kl.22.42 ♡ Nå koser vi oss på barselhotellet
![]()