Vannet er gått:)

Carro_suss

Glad i forumet
Ja da sitter jeg her hjemme i sofaen å venter på å reise inn til sjekkl kl 13. Vannet gikk 00:35 i natt og fikk beskjed om å reise inn for sjekk osv. Ble sendt igjen etter bra prøver. Og har sovet hjemme med mye tak i natt, men ikke vonde eller regelmessige enda. Håper det tar seg opp, blir satt igang i morra om det ikke skjer noe:p dette er spennende!!!!!:) flere med vannavgang start? Og når kom riene? Er 39+3 i dag så termin er om en uke, førstegangs:)

39+4, førstegangs og varnet gjekk kl 9 idag... :-) Venter fortsatt på rier... Skal på kontroll i 16-tida... :-)

39+4, førstegangs og varnet gjekk kl 9 idag... :-) Venter fortsatt på rier... Skal på kontroll i 16-tida... :-)
Så spennende:) blir nesten mere gal av å vente nå:p har sammentrekninger med ca 8-10 min mellomrom siden 13 i dag ca. Men syntes det er vanskelig å overvåke de, er helt klart mere tak i ryggen enn kynnere. Men er førstegangs så har ikke peiling:) masse lykke til så håper jeg kontrollen går bra og at riene er rundt hjørnet:)

Begge mine to tidligere fødsler har startet med vannavgang. Riene har kommet rimelig fort etterpå. Fra vannet har gått til babyen har vært ute har det tatt 8 timer med begge. Veldig spent på om det samme vil skje med nr. 3....

Begge mine to tidligere fødsler har startet med vannavgang. Riene har kommet rimelig fort etterpå. Fra vannet har gått til babyen har vært ute har det tatt 8 timer med begge. Veldig spent på om det samme vil skje med nr. 3....
Nei så radig da:) er jo greit når det starter opp med en gang:) er snart 24 timer siden vannavgang og ingen økning på riene :( blæh. Håpe det tar seg opp i natt:)

Back
Topp