VANNET ER GÅTT!!

Bkno6651672

Blir kjent med forumet
Det er 13 dager til termin men vannet gikk før i kveld ca halv 11. Har ikke fått vonde rier enda.. hvor lang tid tok det for dere?? Når reiste dere på sykehuset?? hjeelp er så nervøs...

Her gikk vannet først langt ute i fødselen ;)

Masse lykke til :-)

Om riene ikke kommer i gang bør du vel ringe føden siden vannet er gått...

Ring føden om riene har startet og du er sikker på vannet har gått...

Vannet gikk 05.42, var inne på føden på sjekk kl 9 og babyen lå da godt nede i bekkenet så vi dro hjem. La meg kl 22, kl 01 våknet jeg av rier og dro på sjukehuset rundt 3 og kl 05.42 var frøkna ute :)
Du burde nok ringe føden så lenge vannet er gått, om riene ikke kommer av seg selv må du settes i gang 2 døgn etter at vannet har gått.
Lykke til! :)

Vannet gikk 15 min før riene kom. Ta kontakt med føden om det tar for lang tid før riene kommer. :)

Vannet gikk kl 10. 16 dager før termin. Var inne på sykehuset for en sjekk ca kl 12. Fikk beskjed om å dra ut å spise litt osv. Også komme tilbake kl 16.00 dersom ingenting hadde skjedd før det skulle vi reise hjem å komme tilbake dagen etter for å bli satt igang. Eller hvis reine startet. 14.00 starter riene og jenta er ute 16.35 ❤️

Masse lykke til ❤️

Her tog de vattnet på sykehuset Pga eg var klar till å føda. Ring nær Rier startar. Lycka till :-)

Har riene startet nå?
Masse lykke til.

Her gikk ikke vannet før rundt 7cm åpning.

Ring føden:) tok ca 12 timer fra vannet gikk her til riene begynte. Skulle bli igangsatt dagen etter dersom det ikke kom i gang av seg selv:) spennende! Lykke til!

Hos meg gikk vannet i nitiden på morgenen. Og riene kom for fullt 1.5 time etter. Hadde 8 cm åpning når jeg ankom sykehuset. (3 t etter vannet gikk)

Back
Topp