Vanne ut såpen...?

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Vanner dere ut såpen når den er nesten tom?

Sambo gjør det, og det irriterer vettet av meg. Han påstår at det er helt vanlig[8|] Er det?

ORIGINAL: tree

Nei det gjør vi ikke. Åpner en ny istedet. [:D]

Nei, vi gjør ikke det :)
Men det har hender sambo har kjøpt sånne refiller, og fylt de oppi håndsåpeflaska før den har vært tom, og da selvfølgelig en heelt annen type såpe! Så nå har vi en blanding av lano, og sånn flytende grønn palmolive håndsåpe eller hva det nå heter! Da får jeg litt krupp! :P det skiller seg nemlig!

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Men det har hendt jeg har gjort det i nødsfall, hvis vi går tom og jeg trenger såpe før jeg kommer meg på butikken. [:-]

Jeg gjør det.. trodde det var vanlig[8|]

det hender jeg kan gjøre det med både såpe, shampo og balsam om det er veldig lite igjenn, men det er liksom ikke sånn jeg gjør hver gang[:D]

ja om jeg ikke har ny liggende... vanlig tror jeg

Aldri.. Da bruker jeg heller zalo eller shampoo også løper jeg rett på butikken.

Jeg gjør det når jeg har glemt/ikke rukket å kjøpe refill, frem til jeg får fyllt på med mer såpe. [;)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Men det har hendt jeg har gjort det i nødsfall, hvis vi går tom og jeg trenger såpe før jeg kommer meg på butikken. [:-]

Kanskje for å få ut siste rest, men da brukes jo alt og så hiver en beholderen eller fyller på med ny når en har kjøpt.

ORIGINAL: Babbs

Kanskje for å få ut siste rest, men da brukes jo alt og så hiver en beholderen eller fyller på med ny når en har kjøpt.

sign

Mannen gjør det alltid her når det ikke kommer mer såpe ut av den pumpen, men det likevel er endel såpe nedi. Jeg får aldri med meg når han har gjort det, og spruter såpe overalt... [8D] Vi har alltid en sånn refill stående, så han KUNNE bare fylt på, men det gjør han aldri [:D]

Mannen min gjør det av og til, men mistenker at det kun er fordi han ikke gidder å finne en ny... [8D]

ORIGINAL: Minerva

Jeg gjør det når jeg har glemt/ikke rukket å kjøpe refill, frem til jeg får fyllt på med mer såpe. [;)]

ORIGINAL: Fragle

ORIGINAL: Minerva

Hvis jeg ikke har kjøpt ny kan jeg gjøre det til jeg får handlet ny, har skjedd en og annen gang

Back
Topp